Det eneste stedet jeg hørte til var i rusmiljøet. Jeg har alltid vært annerledes.

 

 

I dag har Bergen vist seg ifra sin våteste side!😳 det høljregner ute og vi har vært og handlet inn til nyttårsaften! problemet her i Bergen er at om man bare skal ha en liten snusboks så finnes det hundrevis av andre butikker på samme sted, det passer særlig dårlig når jeg har en mann som elsker slikt og kan gå i flere timer bare å titte.😂

 

 

 

 

I dag kjente jeg at min grense er nådd, nå makter jeg faktisk ikke shopping på lenger. Jeg er veldig glad for at vi ikke bor her eller i nærheten av shopping-senter og trøster meg med at det bare er noen ganger i året min kjære Sebastian har denne muligheten. Jeg lar han styre på når han først har muligheten.❤️

 

 

 

Jeg har så lenge jeg husker tilbake hatt  en drøm om å være i Bergen på nyttårsaften! lenge før jeg møtte Sebastian har det vært en tanke jeg har hatt hvert eneste år og i år går denne drømmen i oppfyllelse! ❤️ jeg gleder meg for første gang som ett barn til klokka slår midnatt og vi går inni 2023, jeg har SÅ mange ganger stått og grått når rakettene har smelt av men i år tenker jeg og bare være fylt med gode tanker og følelser.

🫶

 

 

 

Vi har komt så vanvittig langt og lengre skal vi komme, vi har virkelig kjempet for alt vi eier og har hatt felles mål og jobbe imot. Tenk at vi har feiret 4 nyttårsafter sammen allerede! første gang på Førde sjukehus etter at jeg knakk ryggen rett av, tenk at vi klarte det kjære! ❤️

 

Det eneste stedet jeg egentlig har følt jeg har hørt til har vært i rusmiljøet, det var der jeg passet inn. Nå føler jeg at vi begge har brukt disse årene godt og at vi har funnet rollene våres i dette samfunnet som virket så fjernt før, dette samfunnet som vi alltid har følt oss for annerledes til og være i. Jeg har virkelig troen på fremtiden! 😁

 

Jeg tror at uansett hva så klarer vi mennesker akkurat det vi vil, om vi vil det nok. Nå har jeg like lyst til å leve ett rusfritt liv som jeg den gangen bare hadde lyst å ruse meg, det har blitt like naturlig for meg å leve rusfritt som det før var å leve i rusen. Jeg hadde null tro på dette før jeg tok fatt på veien, jeg trodde aldri jeg ville oppleve å bli 35år, ingen trodde jeg ville bli så gammel.❤️

 

Nå ser jeg frem imot nok en magisk romjulskveld ilag med svigerfamilien min, jeg skal gjøre alt jeg kan for å bare NYTE disse siste dagene for jeg vet hvor hektisk det blir når vi kommer hjem. Jeg innser først nå hvor vanvittig stresset jeg har vært, jeg tror ikke jeg har vært nedpå på flere måneder.😳

Nå tenker jeg å tvinge meg selv til å ikke tenke på alt som venter hjemme, nå skal jeg for alvor nyte øyeblikket! takk for at du lytter ❤️

 

 

Og vi som var så godt igang med en sunnere livsstil…. Så kom jula!

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Ha en fin og flott kveld med din kjære og svigerfamilien👍😀Det fortjene dokker👍 Godt nytt og rusfritt år ønskes dere♥️ fortsett den gode jobben👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg