Det desidert styggeste rommet skal pusses opp!

I skrivende stund sitter jeg i kjellerstua og skal ta fatt på det prosjektet i huset jeg vet vil smake best når jeg er ferdig! det desidert styggeste rommet i hele huset og jeg grøsser av tanken på at ALLE rom var slik før.😬😂

 

 

 

 

 

Man må bokstavelig talt gå ut og for tenke og jeg gleder meg SÅ til å pusse dette opp!😁 jeg har sikret meg en stor Red bull og har vært og handlet inn det jeg trenger og er så klar jeg kan bli!😁

 

Jeg har tatt på meg klær som ikke er så nøye om jeg ødelegger og har hele dagen fri til dette prosjektet mitt!❤️  jeg tenkte egentlig å utsette dette så langt som det gikk men plutselig tok ånden meg og vips så var maling i hus. 😳 Det tar ikke lang tid ifra tanken til ting blir satt ut i liv her i gården, nå gleder jeg meg til og jobbe litt fysisk!

Jeg er ikke typen til å sette meg ned og kjede meg, jeg tar saken i egne hender og gjør noe! 

Wish me luck, i need it! 😂

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Jeg heier på deg! Riktig lykke til med oppussingen av badet! Vi hadde lignende tapet på badet hjemme, og jeg ergret meg over det hver eneste dag inntil vi fikk pusset opp. Spent på å se hvordan det blir!
      Hjertelig hilsen fra Inger. 🤗😍🥰

      1. Hei Inger og tusen takk for koselig kommentar ❤️
        Du har helt rett! Tapeten er ergerlig og hver eneste gang jeg entrer rommet minnes jeg på alt jeg skulle fått gjort 😂
        Endelig får jeg gjort noe med det! 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg