DESIDERT lengste lørdagen på lenge!

Dette her har vært den desidert lengste lørdagen jeg kan huske! allerede klokka 15 i dag trodde jeg det var kveld og jeg merker at jeg ikke er vant med og ha min kjære hjemme hele dagen, det er brudd i rutinene men veldig veldig koselig! 🤩

I dag har jeg også snappet på Metalheads against bullying sin konto mot mobbing men jeg føler som alltid at alt skjer disse dagene jeg skal prestere på snapchat som jeg ellers aldri har brukt noe særlig. Jeg føler dette er ett prosjekt jeg ønsker og støtte og anbefaler dere alle og legge til mab.est2015 på snapchat. 🌹

Å lære gamle hester nye hestetrix sier dem er umulig, men i dag har vi altså fått den nye mobilen til mamma på og i funksjon etter at den har lagt her siden september i fjor. DETTE vil ta tid, men nå har hun både facebook og andre apper hun ikke skjønner noe av. Stakkars mammaen min som ble helt utslitt bare av å handle litt tidligere i dag, det skal så lite til før hun blir sliten. Nå handler det hele om at hun skal slappe av og la medisiner og behandling virke, disse 10 dagene har tatt på men vi håper virkelig at hun kan bli frisk igjen. ❤️

Dagen har vært spennende nok den, og jeg føler at jeg har tatt ett viktig steg bloggmessig og har våget og ta steget fremover og åpnet meg om ting som virkelig ikke er behagelige, når jeg får ting ut på bloggen så starter en prosess mentalt og ting blir lettere og håndtere. Jeg tror jeg fortsetter med dette som funker 😉

Vi alle mennesker bruker våres helt unike og egne metoder til og bearbeide både fortiden og alt som har blitt gjort, for meg er dette den riktige veien og min måte og få ut det som ellers ville hopet seg opp og blitt store problemer. Jeg ønsker ikke å gå tilbake til å være ett menneske som ikke bryr meg om andre, ikke føler noe om noe og egentlig går som levende død. Jeg velger heller åpenheten så får noen dømme som dem vil så lenge jeg har så mange støttespillere der ute klarer jeg meg veldig godt.

Slenger inn bilder ifra dagen 🙂 vi har det veldig bra tross alt! og gleder oss til og ta fatt på påsken som jeg aldri før har feiret på noen som helst slags annen måte en å drikke mest mulig på kortest tid, og det eneste jeg egentlig savner er denne planleggingen når røde dager dukker opp…. Det er en spenning over det og se om man har nok alkohol men nå har jeg byttet det ut med Solo på tilbud på Rema 😉


Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg