Derfor deler jeg livet mitt med dere

Først må jeg bare si at jeg har verdens beste lesere her inne! først fikk jeg julekort ifra ei dame, så fikk jeg pc på døra ifra nettpartner og jobbpartner, så fikk jeg ett ekte kunstbilde og i dag fikk jeg julekula 2020! jeg gikk ut og fortalte at jeg ønsket en kule for hvert år rusfri og det tok ikke lange stunden før meldingen tikket inn, og nå har jeg hentet dette mirakelet som ga meg julestemning til tusen! tusen tusen hjertelig takk!

 

Alt jeg har fått på grunn av denne åpenheten er helt surrealistisk! jeg fatter ikke at jeg har våget men angrer ikke ett eneste sekund! jeg hadde ikke vært her i dag uten. 

 

 

I dag har jeg skrevet meg liste over ting som skal gjøres og har jobbet meg igjennom denne iløpet av noen timer nå, jeg har kjøpt verdens dyreste nøtteknekker og har laga til nøtteskålen 2021, jeg har kjørt rundt med de siste pakkene og har rukket og rydda bilen på veien. Jeg har kjøpt meg to bøker jeg skal kose meg med igjennom jula og har prøvd og gjøre det riktig julekoselig her hjemme! planen er og gjøre alt helt ferdig til min kjære er ferdig på jobb i morgen, slik at han kan ta juleferie på ekte. 

 

Det bruser i blodet, hjertet er fylt med kjærlighet og jeg kjenner på ekte lykke over disse småtingene jeg faktisk kan gjøre noe med. Det skjer mye i livet våres som kunne tynget oss ned, vi har mange utfordringer fortsatt som gnager men dag for dag blir disse byrdene enklere og håndtere. Vi lærer mens vi går veien, og veien har aldri sett bredere og enklere ut og gå. 

 

 

Aldri hadde jeg trodd at det ville være mulig og oppnå, og føle at det er enkelt og leve. Det er faktisk enkelt for meg og puste, jeg kan ikke huske sist gang jeg hadde panikkangsten som har plaget meg i mange år, jeg husker ikke sist jeg følte meg skikkelig nedstemt helt uten grunn, det er enkelt og være meg og nå ønsker jeg det samme for flere der ute. Jeg har vært så langt ned du kan komme, men her sitter jeg og nyter livet på ekte igjen! det unner jeg alle og oppleve. 

 

Derfor deler jeg livet. 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Dere to er fine altså. Jeg blir så glad av å lese om hvordan dere har det nå.
      Og Øya er en kjempefin bok. Gled deg. 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg