Denne uka blir ekstremt spennende!

Jeg er halvveis oppe av “sykesenga” og klarer og være i mer og mer aktivitet! 😁det kommer godt med denne uka da vi skal holde foredrag i kirken for konfirmanter her på hjemstedet mitt, og for første gang noensinne skal jeg gjøre dette her på hjemmebane.😳

Det blir helt vanvittig spennende og utfordrende og være brutalt ærlig når jeg vet at flesteparten vet hvem jeg er.😁

 


Jeg har en del avtaler igjennom uka så jeg har nok og  henge fingrene i imens jeg kommer meg på beina etter operasjon, jeg håper så inderlig at morgendagen gir oss svar på hva som feiler pappa og hvordan fremtiden blir. Denne dagen har vært ekstra tung og komme igjennom, vi satser på at morgendagen blir lysere og at ting løser seg. ❤️

 

Det kjennes godt og glede seg til og legge seg på tross av dårlig søvn for tiden, pulsklokka mi viser at jeg sov i dyp søvn i hele 2 timer og 9 minutter! det er ikke særlig mye men jeg satser på at denne natten blir bedre i vante omgivelser her hjemme.


Vi blogges i morgen og ha en god natt kjære lesere❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Lykke til med både jobben og med pappaen din 💕 Regner med at de har sjekket om han har urinveisinfeksjon? Det kan nemlig gi symptomer på demens.
      Heier på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg