«Den dårlige taperen» – bingo får frem en ubehagelig side ved meg

I kveld var det jo plutselig ikke noe gøy å spille bingo lenger og nebbet hang bare mer og mer etterhvert som gevinstene ble delt ut og jeg ikke ble vinneren av noe som helst! 😳 jeg satt og venta og venta og venta, MANGE GANGER…. 🤯

 

Den dårlige taperen i meg kom frem og jeg tenker ikke å legge skjul på det en gang.🤭

 

Barnslige tanker som “Dette er siste gangen jeg spiller” dukket opp i hopetall og jeg ler av meg selv nå etterpå, men jeg er en skikkelig dårlig taper blitt! 🤪

 

Min kjære mann derimot hadde lykka på sin side i kveld og stakk av med hele 670kr, det er godt vi er gift si!❤️😂

 

Jeg tenker ikke å avslutte innlegget med at jeg aldri mer skal på bingo for det vet jeg ikke holder en uke en gang 🤭

 

 

 

 


Men jeg forstår liksom ikke hvordan man kan tape og vinne med samme sinn for min kveld er offisielt litt punktert kan man si, er det faktisk fysisk mulig og tape og vinne med samme sinn? jeg tror neppe det gjelder særlig mange nemlig! 😬

 

Ei ny uke venter oss  og jeg gleder meg så vanvittig mye til å endelig ha ei uke med masse dager på arbeid! 😁 det er lenge siden sist nå og jeg kjenner at jeg blir litt smågal av å bare jobbe en dag i uka, nå er det på tide med litt rutiner og struktur igjen!❤️

Åååååh jeg lengter!🤭

Dette har vært en av de bedre helgene vi har hatt på lenge men jeg kjenner meg rastløs i kroppen etter å sette i gang og gjøre noe! jeg gleder meg til å våkne i morgen og starte uke 13.❤️

 

Håper dere har hatt en god helg og at dere har kost dere med bloggingen min! 🌹 jeg setter vanvittig pris på hver og en av dere som finner veien inn hit. For meg er dere viktige.❤️

 

Stor nattaklem herfra, vi blogges i morgen!🌹 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg