Dagens refleksjoner – Jeg er Norges lykkeligste blogger.

For det første må jeg si at dette har vært en kjempefin søndag og for det andre må jeg også fortelle hvor takknemlig jeg er for alle menneskene jeg har i livet mitt, uten dem hadde hverdagen rett og slett vært meningsløs og tom. ❤️ Jeg har verdens beste mennesker i livet mitt!

Dagen startet med sykebesøk hos tanta mi, tur til Kannesteinen med min kjære og bingo med min bestevenn i kveld, man kan jo ikke være misfornøgd med en blanding av denne sorten. 😁 Jeg sier det ofte men jeg er ett rikt menneske, og da snakker jeg ikke om penger og gullbarrer.💫

Helsen min går fremover men jeg har noen vanvittige smerter når kvelden siger på, jeg tror dette er smerter som vil gå over bare jeg kommer meg igang med trening og jeg krysser fingrene for at dette bare er midlertidig 🤞 jeg liker ikke tanken på og ikke fungere 100%. Jeg går med noen hekseskudd som blir verre om kveldene og ofte må Sebastian hjelpe meg i seng. 😳 Det er bare 6 uker siden operasjon og jeg hadde ikke forventet og være tipptopp med det samme så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet (det som jeg er så flink på). 😂

 

Jeg tror jeg er Norges lykkeligste blogger akkurat i dag <3

 

 

Det har vært trøkk på bloggen min i dag og jeg kjenner at humøret stiger etterhvert som lesertall og engasjement øker! 😁 det er gøy og være blogger på dager der man ser at man blogger bra.

Nå gleder jeg meg til og legge meg, jeg er faktisk helt ferdig.😂

Slike søndager ønsker jeg mer av, takk.😁

I morgen starter den mest hektiske uka siden operasjon, jeg håper at kroppen holder og at lørdagen kommer fort! jeg gleder meg så vanvittig fantastisk til å møte barna mine igjen! ha en god natt alle, stor klem herfra.❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

6 kommentarer
    1. Godt å høre att det går framover med deg.. Tips prøv voltarol krem å smørr på der du har smerte. Hjelper kjempegodt. Kansje kveldene blir bedre for deg.. Ønsker deg lykke til med ny arbeidsuke 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg