Dagen som toppblogger har blitt brukt til følgende……. ikke så glamorøst som jeg trodde

Herregud vi ligger på førsteplass! 😳 det synker smått om sen innover meg og det hagler inn med gratulasjoner, jeg må bare nyte denne dagen for jeg regner ikke med dette blir en vane selvom jeg lett kunne blitt vant med det! 😁 det er ikke ofte at min kjære er med og lager til innleggene, men i dag fortalte han meg hvordan bildene ville bli best mulig for bloggen, selv han er påvirket av å være en av Norges største blogger! 😁

 

Vi har i dag fått alle kassene med innpakningssaker opp på loftet og stablet dem fint og pent til neste år! det lille prosjektet mitt med og få ryddig loft er godt igang og jeg kjenner tilfredsheten bare strømmer over meg etterhvert som ting blir gjort. Jeg har også lagt på sengen med det nye sengetøyet vi fikk til jul og jeg skal love dere at dette er ett prosjekt i seg selv med knekt rygg! det har tatt meg to år og lære meg teknikken for dette og støvesuging her i huset blir gjort sittende på baken.😂

 

Det er viktig for meg å få unnagjort alle disse tingene før mars for da venter den store operasjonen som jeg har ventet så lenge på, jeg skal ta ut de to platene og de 9 skruene jeg har og tjangsene mine for og bli bedre er 50/50. Drømmen er og få gjort alle disse tingene slik at jeg slipper og ligge sengeliggende og irritere meg over sakene på loftet, for tro meg det vil jeg om det ikke blir gjort. 😂

 

Tvangstankene er jeg veldig klar over og jeg har nok langt flere diagnoser enn det jeg faktisk har på papiret, men noen av disse nykkene er praktiske faktisk. Her i huset får vi ting gjort, fort, og helst i går.😁 

 

 

Nå har vi spist deilig middag og brukt den nye airfryeren vi fikk med mormor og besten, vi hadde en ifra før men den var på langt nær så god som denne. Nå blir det mye sunn og god mat fremover! og min kjære er selvsagt kokken i hjemmet. ❤️

Man kunne tro at en topp-plass kunne gå til hodet på meg men det som betyr mest av alt er alle disse menneskene som har kontaktet meg igjennom jula, mennesker som har funnet sine kjære døde, mennesker som har kjent andres rusmisbruk på kroppen og mennesker som har kjent ekstra på ett savn denne jula, disse menneskene som velger og kontakte meg på grunn av min åpenhet går innpå meg og gir meg noe ingen lesertall i verden kunne gitt. Det er disse tingene som er viktige for meg som blogger. ❤️

 

Jeg håper at denne bloggen kan være ett sted for noen som trenger litt påfyll, eller noen som oppsøker dette stedet for og finne gleden i de små tingene, jeg håper at noen kan lære noe om hvordan det er for oss som har kjent på og stå utenfor og skape forståelse for at ikke alle har det bra hele tiden. 

 

Jeg håper denne bloggen blir viktig for mange, at den blir stor nok til at den når ut til dem som trenger det, for i bunn og grunn så er jeg faktisk ett helt vanlig menneske med helt vanlige behov og drømmer. Tusen takk for at dere leser denne bloggen, for alle kommentarene og all den styrken dere gir oss! 

 

Tusen takk! 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

5 kommentarer
    1. Glede er bra, det motiverer. Glede over lesertall er også bra. Innhold er viktig for å belyse det som gjerne blir gjemt unna og tiet. Men, det du har tatt opp i det siste – i jula – er forholdene i familien. Uro i jula, på julaften, slik jeg tolket det.
      Jeg forstår ikke helt den gleden ift. hva som er hva her.

      1. Så alle mine innlegg i jula har handlet om juleaften som ikke gikk som forventet?
        Jeg har ikke delt noe glede?
        Har hele jula blitt ødelagt på grunn av en liten ting? Er det slik jeg fremstår? Virkelig?

    2. Gratulerer så mykje med topplassering på bloggen din. Jeg følger deg nesten hver dag. Du gir livet mitt meir mening. Jeg har også en diagnose og livet mitt har vært en berg og dalbane, men er nå ganske stabilt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg