Dagen for og få ting gjort!

God morgen venner!❤️

 

Dagen har vært i gang ganske lenge nå men jeg har tatt meg den frihet til å gå og sulle her i leiligheten for så og ta meg en lang og varm dusj! 😁

En skikkelig chill start på dagen!❤️

 

Videre skal jeg tømme bilen for papp og sjekke ut mulighetene for å skaffe benkeplate der oppvaskmaskinen står, jeg tenker og ferdigstille dette prosjektet i dag. Almanakken viser en tom side for dagen, jeg kan bruke den til akkurat det jeg vil og har ingen avtaler.❤️

 

FOR en frihetsfølelse! I dag skal jeg få ting gjort!😁 Gleder meg til og dele dagen uten planer med dere! Det er tross alt de dagene som viser seg å bli dem det skjer mest på 😁

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg