Dagen før den store dagen! operasjon next!

Denne helgen har ikke akkurat blitt som planlagt, faktisk så har det overhode ikke blitt som det skulle. Planen for helgen var og gjøre ingenting men her sitter vi og har hatt den mest hektiske helgen på lenge! stikkordene for helgen er som følger:

– Leiteaksjon – Fysisk aktivitet – Bolleutdeling – Famtime

 

Hele helgen har blitt brukt til og dele ut to stappfulle kasser med bakevarer og de siste restene ble delt ut akkurat, oppi det hele har pappa forsvunnet og komt tilbake og vi har vært på besøk med familien våres. Det har ikke vært tid til og en gang puste og jeg har faktisk klart og holdt tankene om operasjonen i morgen på avstand, noe positivt kommer utav det meste! 

 

I morgen skal jeg altså ta ut cysten som er i munnen, finne utav hva denne inneholder og få avklart mange spørsmål som går og gnager, det er noe jeg ser frem til men også gruer meg en del til og avklare, jeg fokuserer fremover og må få bort usikkerhetene rundt min egen helse. Neste opp blir operasjon i ryggen i mars og jeg regner med det innebærer langt mer nerver og angst før den operasjonen, så i morgen blir en treningsøkt! 

 

Nå omsider skal vi roe helt fullstendig ned! vi skal spille spill og bare nyte resten av denne søndagskvelden for uka som kommer blir hektisk og nesten litt for spennende for min egen smak! det er bare å gjøre seg klar og stålsette seg, for dette blir ikke kjedelig! 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg