Oppsummering ifra en drømmehelg! – Ett godt ettervern er alfa omega-

God dag kjære lesere!❤️

Litt sliten, litt overstimulert men SÅ fylt opp med ny motivasjon og iver som jeg gleder meg til å ta med meg inni hverdagen min.😁

FOR ett sted og FOR noen mennesker jeg faktisk har i livet mitt! vi har vært 22 stykker, som bare har kost seg sammen på en perle langt ifra andre.

 

 

Nå blir det bare spennende om vi faktisk kommer oss herfra 🤭 gårsdagen var også preget av litt drama! 😂 når båten ikke en gang ville legge til her vi er, så vi ble sluppet av ett annet sted og måtte ta en annen båt for å komme oss hit.

I dag blåser det enda mer friskt, det var det første jeg tenkte på når jeg våknet her og hørte at det brakte utenfor. Så nå må jeg ringe rundt og forsikre meg om at vi kommer oss avgårde med båten seinere i dag.🤭

Vi skal nemlig være her til i kveld, fire stykker stukd på skjerjehamn😂

Uansett så blir det en god historie og noen minner vi ikke hadde hatt om vi hadde forblitt der hjemme❤️

Gårsdagen går inni rekken over den lengste men også korteste dagene i mitt liv😁

 

 

Med deilig mat ifra start til slutt, med åresalg der stemningen ble like heit som alltid og med en quiz der jeg var på vinnerlaget for første gang noensinne. Stemningen var såpass god at jeg brukte flere timer på og finne roen her i senga, jeg lå noen centimeter over madrassen en stund der.😂

Klokka gikk rett og slett altfor fort og jeg satt og tenkte inni meg at tiden bare måtte stoppe opp, du vet slike øyeblikk der man sitter og bare tar inn rommet? der ingenting annet trengs for at man bare kjenner på en lykke inni seg? ❤️

Nei nå skal jeg nyte de siste fem timene her, jeg skal ikke la ett eneste sekund gå til spille.

FOR ei helg dette her har vært 😍

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 5600 medlemmer følger allerede!

Meld dere inn og følg oss videre ❤️

Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁

her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

For første gang på lenge har jeg det VIRKELIG bra

Det er første gang i mitt liv at jeg har ankommet ett hotell og tenkt at jeg virkelig bare gleder meg til å være her ❤️

Jeg gleder meg til å sove i dette prakteksemplaret av ett rom, til å være i stuene i bygningen omringet av mennesker jeg elsker og bare være tilstede i øyeblikket som jeg kunne ønske varte for evig 💕

Jeg gleder meg til å ta inn alle inntrykkene dette ærbødige stedet har å by på, til å vinne massevis av gevinster på åresalget i kveld og til å knuse alle i quiz.

Jeg gleder meg til å spise nok ett måltid med latter rundt bordet og om middagen blir like god som lunsjen vi fikk servert så kan vi leve lenge på opplevelsen.

Fy flate dette stedet er bare deilig😍

Årsmøtet 2026 er overstått og nå gjenstår bare det som er moro😁

Her kan jeg snakke om alle disse tingene som ligger mitt hjerte nært, her kan jeg snakke høyt og være meg selv med alle feil og mangler, her våger jeg å stikke nesa frem fordi jeg vet at det ikke finnes noen fordømmelse 

Det er befriende det!😁❤️

Nei nå skal jeg slappe litt av før finstasen skal på og kvelden skal nytes, nå har jeg det virkelig bra folkens!

Jeg er lykkelig for første gang på veldig lenge, og det er nesten så jeg blir på gråten når jeg skriver det her. Det er sterkt, denne følelsen av å være en del av noe som er større enn deg. Man kan liksom ikke si hva det er som funker, men funker gjør det ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 5600 medlemmer følger allerede!

Meld dere inn og følg oss videre ❤️

Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁

her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Skjerjehamn here we come! Endelig!

God morgen venner! ❤️

Så var dagen ENDELIG her!😁

Det er ikke ofte jeg er SÅ kjapp utav senga!😂  og det første jeg sa var at vi skal reise! Jeg pleier som regel og nyte stillheten idet jeg våkner, det skal helst være helt stille rundt meg men i dag var jeg klar ifra start 😂

Denne reisa her er noe sjela mi virkelig trenger ❤️

Jeg trenger å være sammen med mennesker som faktisk forstår ❤️

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 5600 medlemmer følger allerede!

Meld dere inn og følg oss videre ❤️

Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁

her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Er noe galt med hodet mitt? – Distreheten når nye høyder –

God kveld kjære venner!❤️

Noen ganger undrer jeg meg over min egen forstand, jeg er så til de grader distree at jeg rett og slett lurer på om noe har skjedd oppi hodet mitt.🤭

 

I dag kjørte jeg bilen på verksted og fikk låne meg en bil som jeg kunne ha imens jeg ventet, jeg brukte tiden til å handle meg noen innergensere siden jeg alltid fryser og noen småting på matbutikken. Jeg var så vidt komt hjem før meldingen tikket inn om at jeg kunne hente bilen igjen på imponerende en knapp halvtime.😳

 

Jeg kasta meg rundt og kjørte til Deknepollen og når jeg nesten var fremme oppdaget jeg at jeg hadde glemt mobilen hjemme så jeg måtte snu igjen.🤭

 

Gleden var stor når jeg omsider fikk hentet bilen og fikk beskjed om at dette går på garantien! *Pjuh!* for en lettelse! jeg gikk derfra med ett smil om munnen.🎉

 

Så dro jeg hjem og startet på arbeidet her hjemme, jeg svinsa rundt her og vasket og ryddet i ett forrykende tempo!😂 det tok meg hele to timer og oppdage at jeg ikke hadde mobilen min her, og jeg måtte tenke igjennom hvor jeg kunne ha gjort av den.😬

 

Det som hadde skjedd var jeg rett og slett la den igjen i leigebilen, rett som det var så da gikk turen tilbake til Deknepollen igjen.😂

 

Måløy-Kulen-Måløy-Deknepollen-Måløy-Deknepollen-Måløy🤭

 

Jeg har tidligere delt historien om da jeg satt meg i baksetet for kjøre, så dette bare føyer seg inni rekken over situasjoner der jeg virkelig begynner å lure på meg selv. I dag spurte jeg meg selv høyt hva det er som egentlig feiler meg. 🤭

Så nå sitter jeg i ett skinnende rent og ryddig hus og har vært på loppemarkedet og tatt imot lopper.❤️

 

Nå gjenstår bare pakkingen til i morgen og en lang og varm dusj så er jeg klar for avreise og denne helga som jeg har hatt nedtelling til!

Jeg har IKKE ord for hvor mye jeg gleder meg!🎉🤭

Ha en nydelig fredagskveld ❤️🌹

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 5600 medlemmer følger allerede!

Meld dere inn og følg oss videre ❤️

Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁

her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Store planer for fredagen! Lets go!

God morgen venner!😀❤️

Så har fredagen endelig komt og planene for dagen er mange! 🤭

Jeg skal snart kjøre bilen min på verksted for å skifte motoren til vindusviskerne mine, og jeg ber på mine knær for at dette ikke skal koste skjorta. Det siste jeg trenger nå er en stor utgift jeg ikke hadde sett komme.🤞

Jeg håper også at jeg får låne bil imens sånn at jeg kan gjøre alle disse tingene jeg må når jeg venter.

I dag må snippsekken pakkes, huset må ryddes og jeg må hjelpe mamma med reiseregninger til pasientreiser. Seinere skal jeg være med å ta imot lopper på loppisen og plutselig er også denne dagen over!🤭

I morgen er selve finalen! ❤️ det grand finale!😁 når hele gjengen tar turen til ett sted få av oss har vært før og årsmøte 2026 for Rusettervernet går av stabelen. Jeg har lengtet og ventet!❤️

Sola skinner igjennom skyene her så det lover godt for dagen, det er ingenting som varmer sjela mer enn litt solskinn.

Mørketida er alltid vanskelig, det letteste man gjør blir vanskelig, selv det å komme seg utav senga. Når det er mørkt både når man reiser på jobb men også når man kommer hjem, det gjør noe med hodet.❤️

Jeg er klar for fredagen hva enn den måtte inneholde, jeg har planene klare og stod opp så seint så jeg kunne i dag bare for å få nok timer på puta.

Ha en nydelig start på fredagen venner 🌹

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 5600 medlemmer følger allerede!

Meld dere inn og følg oss videre ❤️

Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁

her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Dagen før dagen før dagen!

God morgen venner!😁❤️

Jeg er godt i gang med sein-tidlig og denne gangen har det gått bedre enn det pleier å gjøre, mon tro om at det begynner å gå seg til?🤭

Jeg har våknet mange ganger men har klart å finne roen kjapt og jeg lurer på om det er fordi jeg tok meg en varm dusj før jeg la meg i går kveld.

Torsdager handler om møter og samtaleterapi, så jeg gleder meg alltid til torsdager siden den pratedelen er noe som ligger hjertet mitt nært og som jeg syns er veldig viktig.❤️

Jeg gleder meg til å ta fatt på dagen! 2 dager igjen så pakker vi snippsekken og reiser av gårde! I cant wait!😂🤭

Lag deg en fin dag 🌹

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 5600 medlemmer følger allerede!

Meld dere inn og følg oss videre ❤️

Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁

her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Sommerfugler i magen – Er jeg forelsket mon tro?

God dag kjære lesere!❤️

I dag har jeg egentlig bare ladet opp til seinvakt, og har ikke fått gjort stort utav dagen 🤭

Jeg våknet kriminelt tidlig med tanke på at jeg skulle på seinvakt så jeg har prøvd å spare på kreftene mine.

I går kveld var det deilig å legge seg når man kunne ligge og lytte på stormen som herjer Vestlandet men tankene mine gikk til alle i Ålesund og jeg er så glad for at den store brannen ikke nådde bebyggelsen. Det må ha vært skremmende med brann når det er masse vind som gjør det enda mer uforutsigbart.❤️

Nå gjenstår bare to vakter på arbeid og en fredag der jeg skal på verksted med bilen min før vi pakker bagene våres og vender snuten langt bort for årsmøte 2026!😁😁

Jeg gleder meg så enormt mye til å se hele gjengen min igjen og bare jeg tenker på det så får jeg masse sommerfugler i magen. Jeg kjenner at jeg trenger det litt ekstra akkurat nå, nå som det skjer så mye i livene våres.❤️

Nå har jeg fått lagt på senga mi og handlet inn den obligatoriske pæren jeg pleier å spise når jeg kommer tilbake i kveld! det har liksom blitt en tradisjon det her.😂

Jeg håper at dere har det bra, stor klem M 🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 5600 medlemmer følger allerede!

Meld dere inn og følg oss videre ❤️

Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁

her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Når ett menneske endrer hele dagen, hele tilværelsen!

I dag føler jeg at jeg har vært vitne til magi i praksis!😍

At dagen går ifra noe man virkelig gruer seg til, ifra å være noe som overhode ikke er lystbetont til å bli enkelt og moro!❤️

Idet jeg såg fjeset til Eysteinn i dag tok dagen en helt ny vending og denne fagdagen har blitt den beste jeg noensinne har deltatt på.😁

Hele atmosfæren endret seg, trøtt i trynet som jeg var da jeg ankom Nordfjordeid og det var en skikkelig opptur, rett og slett! Eysteinn, du redda dagen!❤️

Ikke bare ble dagen bra på grunn av at han plutselig dukket opp der, men temaet var også både fengende og engasjerende.

Jeg tror at jeg kommer til å bli en bedre lytter etter å ha hørt Birgit Valla fortelle oss om viktigheten og hva vi kan oppnå ved å være gode lyttere.❤️

Hun bød ikke bare på ett spennende foredrag men satte også salen i gang med gruppearbeid og i ettertid kommer jeg til å tenke over alt dette fikk frem i meg, alt jeg plutselig oppdaget var vanskelig.

I mitt daglige virke lytter jeg mye, til mange forskjellige historier men jeg går alltid i fella med å spørre spørsmål, kanskje ledende spørsmål som kanskje stopper en del av det som skal ut? at magien kanskje ligger i å våge litt stillhet? 😁

Det satte i gang mange tanker som jeg tar med meg videre og som jeg ønsker å lære mer om❤️

Til vanlig når jeg har vært på fagdag er jeg helt ferdig etter dagen og orker ikke stort, men i dag har jeg vært og handlet inn gevinster til åresalget vi skal ha i helga! ❤️Ufordringen blir å få med seg varer for 2000kr på båten 😂 pluss bagasje! 

Også har jeg vært hos pappa og skiftet batterier i badevekta hans og vært litt på besøk hos han.

Egentlig tenkte jeg at jeg hadde nok energi til å ta meg en treningsøkt i kveld, men så begynte jeg og tenke tilbake på forrige uke når jeg brente lyset i begge ender.🤭

Jeg velger derfor å bare falle til ro her hjemme og slappe av resten av kvelden, jeg måtte bare dele denne følelsen av når ett eneste menneske kan endre hele dagen for deg, hele tilværelsen liksom 😁

 

Ha en nydelig kveld venner 🌹

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 5600 medlemmer følger allerede!

Meld dere inn og følg oss videre ❤️

Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁

her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Når ett eneste menneske redder dagen!

God morgen venner ❤️

SÅ er man klar for en hel dag på rumpa, tror jeg 🤭🥴

Fagdagen skal handle om relasjoner så jeg tror at jeg skal klare å finne roen, bra det er noe relatertbart! 😁

Jeg har også møtt på en jeg kjenner, som endret dette ifra å være noe jeg egentlig grua meg litt til men som jeg nå bare gleder meg til ❤️

Dette blir den beste fagdagen 😀🤭 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 5600 medlemmer følger allerede!

Meld dere inn og følg oss videre ❤️

Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁

her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

Arv og penger ødelegger selv den beste familie!

Kjære dere som leser denne bloggen her!❤️

Jeg har forholdt meg taus når det kommer til denne saken lenge nå, jeg har sett på nært hold hva arv og penger gjør med en familie og jeg kjenner at hjertet mitt brister.💔

Det er faktisk helt sykt hva det kan gjøre med noen mennesker, hva det får frem i personer og som kanskje får ut det ekte i noen?😞

Jeg blir faktisk helt kvalm, ja jeg blir rett og slett fysisk uvel av å se på det.

Det viktigste for meg er min egen verdighet, å ikke synke ned til det samme nivået, bite ting i meg og holde meg langt unna. Det er vanskelig når jeg er så åpen om alt annet i livet, å holde ting inne og ikke dele det, men noen ting i livet mitt er faktisk privat.

Jeg står i noen ting på privaten som suger livet utav meg, jeg velger derfor hver eneste dag og prøve å holde på positiviteten min, jeg tviholder på det gode humøret jeg egentlig har til vanlig også håper vi at alt løser seg til slutt.❤️

In the end er det vel viktigere å ha en familie, ha disse relasjonene man har hatt hele livet og jeg er veldig glad for at jeg ikke har gjort noe som har skadet dette i fremtiden.

Jeg vet ikke helt hva jeg ville si med dette innlegget, det er bare masse kaos, så mange negative ting som påvirker meg for tiden.

En gang innimellom må ting ut❤️

I dag tidlig skrev jeg at mandagsrutinene mine var skakkjørte fordi jeg ikke ville rekke koret med pappa! 🤭 det gikk fortere på verkstedet enn antatt og jeg rakk akkurat å være med på koret allikevel.

Motoren til vindusviskerne mine har gått adundas og på fredag skal dette byttes.

Jeg fikk beskjed om at jeg har en forsikring som heter “Relax” og det er egentlig ganske så komisk, ikke bare at jeg ikke visste om denne forsikringen, men også navnet!😂

Det har nemlig ikke vært avslappende med disse viskerne som styrer seg som dem vil, og det har fått opp blodpumpa ikke bare en eller fem ganger hos undertegnede🤭

Etter koret hadde jeg åpent på Stova i to timer og nå driver jeg og lager middag til ektemannen min og mammaen min som har vært på dialyse i hele dag. Det blir lange dager på henne, men det har gått fint i dag.❤️

Seinere avslutter jeg mandagen med bingo og i morgen venter fagdag på jobben!😁

Man skulle tro at å sitte på rumpa hele dagen skulle være behagelig og avslappende, for meg med ADHD og makk i ræva er det alt annet enn avslappende, så nå må jeg kvinne meg opp til morgendagen.😂

Takk for at dere “lytter”, å ha denne portalen gjør underverker for min psykiske helse❤️

Stor klem🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 5600 medlemmer følger allerede!

Meld dere inn og følg oss videre ❤️

Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁

her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share