God dag kjære lesere!❤️
Litt sliten, litt overstimulert men SÅ fylt opp med ny motivasjon og iver som jeg gleder meg til å ta med meg inni hverdagen min.😁
FOR ett sted og FOR noen mennesker jeg faktisk har i livet mitt! vi har vært 22 stykker, som bare har kost seg sammen på en perle langt ifra andre.
Nå blir det bare spennende om vi faktisk kommer oss herfra 🤭 gårsdagen var også preget av litt drama! 😂 når båten ikke en gang ville legge til her vi er, så vi ble sluppet av ett annet sted og måtte ta en annen båt for å komme oss hit.
I dag blåser det enda mer friskt, det var det første jeg tenkte på når jeg våknet her og hørte at det brakte utenfor. Så nå må jeg ringe rundt og forsikre meg om at vi kommer oss avgårde med båten seinere i dag.🤭
Vi skal nemlig være her til i kveld, fire stykker stukd på skjerjehamn😂
Uansett så blir det en god historie og noen minner vi ikke hadde hatt om vi hadde forblitt der hjemme❤️
Gårsdagen går inni rekken over den lengste men også korteste dagene i mitt liv😁
Med deilig mat ifra start til slutt, med åresalg der stemningen ble like heit som alltid og med en quiz der jeg var på vinnerlaget for første gang noensinne. Stemningen var såpass god at jeg brukte flere timer på og finne roen her i senga, jeg lå noen centimeter over madrassen en stund der.😂
Klokka gikk rett og slett altfor fort og jeg satt og tenkte inni meg at tiden bare måtte stoppe opp, du vet slike øyeblikk der man sitter og bare tar inn rommet? der ingenting annet trengs for at man bare kjenner på en lykke inni seg? ❤️
Nei nå skal jeg nyte de siste fem timene her, jeg skal ikke la ett eneste sekund gå til spille.
FOR ei helg dette her har vært 😍
👇Liker du denne bloggen?
Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 5600 medlemmer følger allerede!
Meld dere inn og følg oss videre ❤️
Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁
her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share












































