Boblebad, Tommy Steine og festkveld sammen med gjengen! – En ypperlig kombinasjon –

Det er ikke bare formelle saker som hender her på Storefjell skal jeg fortelle dere, i dag etter å ha lyttet til sterke historier i syv timer var vi fullstendig tappet for energi og gikk i boblebadet og hentet nye krefter til kvelden og fest ilag med verdens beste gjeng 😁 Følelsen etter 15 minutter med bobler og risting i en sliten kropp følte jeg meg rett og slett som ett nytt menneske, en slik luksus en bare får nyte på slike hoteller som dette.❤️

 

 

Etter denne deilige og avslappende opplevelsen har det gått slag i slag og jeg er nesten klar for å feste hele kvelden! 😁det er fordelen ved dette livet, jeg kan feste i hele kveld UTEN å våkne fyllesjuk i morra! 😂

 

I kveld skal vi på stand-up show med Tommy Steine, noe jeg virkelig ser frem til!😄

 

 

Hodet er fullt i inntrykk og tanker etter en lang dag, jeg har lært så mange ting og fått nye vinklinger på ting, det vil ta tid å ta innover seg alt. Jeg ser frem til å le enda mer i kveld, etter å ha hørt så mange alvorlige ting gjør det godt å bare åpne latterdøra og le på ekte uten å være påvirka av annet en det livet gir.

 

DERFOR klarer jeg å leve ett rusfritt liv.⭐️

 

Men nå folkens skal jeg pynte meg ferdig, for her skal vi kjøre stil i kveld! GLEDER meg til å dele denne opplevelsen med dere!❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg