Bloggen blir angrepet med SPAM

Reklame | Ellos.no

Jeg har nå prøvd å slettet kommentarer som dukker opp på alle de nye innleggene jeg poster, og teksten er den samme men med forskjellige navn. Jeg har prøvd å merke det som spam, men dem dukker opp igjen så fort dem er slettet, så det er ingen vits. Jeg håper blogg.no kan hjelpe meg når dem åpner i morgen for dette var bare irriterende. Jeg tror ikke jeg har sett spam på blogger før og har ikke opplevd dette før selv heller. Utrolig små ting kan irritere meg grenseløst for tiden, og dette er en av disse objektene som får hårene i nesa til å vibrere.

Bloggen har begynt å bety mer og mer for meg merker jeg, og småting som ikke fungerer blir store frustrasjonsklumper, og jeg føler ikke jeg har hatt annet enn problemer siden jeg startet å blogge 29.Januar. Jeg har store problemer med denne reklameringen og har brukt vanvittige mengder tid og energi på å gjøre dette riktig, men fatter fortsatt ikke hva jeg gjør feil, og har egentlig bare gitt opp. Jeg har flyttet bloggen siden jeg ikke fikk noe hjelp på den andre portalen, og det har reddet mitt sinn ifra å bli sinnsyk 🙂

Det som derimot ikke er irriterende og frustrerende er kampfisken vi kjøpte oss 🙂 han kamper mot seg selv når vi setter speilet bort til han og han kamper nå mot pumpen jeg kjøpte i går for å heve levestandarden til den lille pjokken våres <3 det er en fisk med personlighet! Det er iallefall sikkert og vi får mye glede av denne lille skapningen våres <3

Vi har vært på kjøretur i dag også vi og har kjøpt det vi trenger til å lage nok en pastasalat siden den forrige ikke ble så vellykka som den pleier å bli! Jeg med ryggen har blitt ufattelig dårlig på matlaging og må bli bedre! Jeg finner masse glede i å lage mat, så det er ikke det som gjør at jeg omtrent har sluttet å lage den, men at jeg må stå på kjøkkenet over tid blir en komplisert greie for meg, og det tar bort veldig mye av gleden at jeg får vondt og sliter med å holde meg selv oppreist underveis. Jeg gleder meg til kjøkkenet er ferdigstilt slik vi skal ha det, og ser frem mot masse matlaging og å få bruke kjøkkenet til både blogging og oppholdsrom!

Jeg og min kjære har planene klare for denne dagen her, og det blir en vaskedag i våres ånd 🙂 vi har sovet altfor lenge i dag og må kjappe oss med å få gjort noe utav denne hærlige Søndagen, så da passer det bra med litt teamwork her i heimen <3  det er ikke store plassen vi har, men herrelighet så vi begge roter når vi først setter igang! Og det skal lite til for at denne leiligheten ser rotete ut, men vi har det generellt greit rundt oss, og min kjære har faktisk fått meg til å sette pris på orden rundt meg på magisk vis. Da vi møtte hverandre var jeg en rotekopp uten sidestykke, men etterhvert såg jeg gleden i å ha strukturen og orden i huset, og leiligheten ble etterhvert ett hjem for oss begge <3 har man orden i hjemmet har man orden i tankene også sier dem, og det er sikkert riktig 🙂

Vi har hatt en kjempefin helg sammen <3 vi har kosa oss fra start til slutt og satser på å få mest mulig utav denne siste dagen av helgen også! Vi ser frem til atter en ny uke og Mai kan bare komme <3 jeg fortsetter å jobbe med denne angsten som dukker opp nu og da, og fortsetter å fokusere knallhardt fremover! Jeg føler at jeg dag for dag blir mer og mer normalisert både i kropp og sinn, og satser på å komme sterkt tilbake i både arbeidslivet og i livet ellers, med en ny gnist og ett åpent sinn <3 jeg tenker ting blir lettere og lettere for oss, selvom vi alltid vil ha noe å jobbe med, så lenge vi jobber sammen så klarer vi alt! Det er oss mot verden <3  lykke må man skape selv!  Jeg putter all energien min i positiv tankegang for å skåne meg selv for alle disse negative tingene som er rundt oss, og prøver å gjøre mitt beste for å ikke la min egen usikkerhet og egen angst gå utover andre. Jeg tar heller ansvar for mitt eget isteden for å la det gå utover noen og føler jeg vokser med å kjenne på følelsene isteden for å drikke dem bort. For hver gang jeg klarer å stå i det og bite tenna godt sammen, så føler jeg meg sterkere og mektigere til neste gang ting blir vanskelig. Jeg er åpen ærlig og rusfri og sinnsykt stolt over det!

Adidas Shoes//adidas Sport Performance//Adidas Shoes//adidas Sport Performance//Adidas Shoes//adidas Originals

2 kommentarer
    1. Har lagt merke til at flere av dere på blogg.no har fått slike kommentarer. Håper det ordnet fikser seg for deg og de andre som må få disse spam kommentarene. Ha en flott kveld videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg