Blogg-karrieren går muligens mot slutten

Som spådd på forhånd våknet jeg i dag og følte meg direkte fyllesyk, som at jeg var på en skikkelig fyllefest i går! 🤭😂

 

Det gikk heftig for seg og i dag har jeg utsatt dagens første innlegg helt til jeg faktisk kom hjem, jeg ville nyte siste resten til det fulle! Uten å ha blogg i bakhodet.

 

Jeg har en stressfri dag der jeg har gitt meg selv stressnekt! jeg som stresser med absolutt alt i verden har endelig tatt til vett! 😁

 

Denne helga kan faktisk ikke beskrives med ord, jeg klarer ikke å forklare og slike ting må bare oppleves.

 

Jeg har vært litt demotivert og har mista litt gnisten etter at gruppa vår ikke går som jeg tenker at den skal, denne helga har fylt på denne motivasjonen, gnisten er tilbake og jeg må sette meg ned og myldre frem noen grep som vil gagne Måløy Etterverngruppe! 😁

 

Jeg har også tenkt rundt denne bloggen, hvor mye fokus og tid det tar! Jeg har SÅ mange ting jeg har lyst til og få til i livet mitt og stemningen imellom enkelte medbloggere suger faktisk ut den motivasjonen og gleden over å blogge. Jeg skal ikke skylde på noen eller henge noen ut, det holder jeg meg for god til men når enkelte alltid kritiserer og henger ut andre så kjenner jeg at dette miljøet faktisk ikke passer meg.

 

Det eneste som har holdt meg igjen er leserne mine og alt dem gir meg i hverdagen ❤️ Denne helga har jeg rett og slett hatt litt sjelegranskning som har fått meg til og tenke på hvor jeg legger energien min.

 

Jeg har lyst å jobbe mer for de pårørende, gjøre en forskjell for også denne gruppa ❤️

 

Jeg vet ikke hvordan tiden fremover vil bli men jeg er inni en vurderingsprosess med meg selv der jeg veier opp de tingene jeg gjør og hva som gir største forskjeller, bloggen har vært viktig og er det ennå men alt til sin tid. Kanskje blogg-karrieren min går imot slutten? 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Kanskje veldig lurt av deg å ta grep no så du ikkje slit deg ut. Om du fortsatt vil legge ut litt info kan du avgrense det til t.d 1 g/veke. Å klare både studier, jobb og familie samtidig krev mykje (eg har prøvd det). Lykke til uansett kva du vel og god bingokveld 🥰🙋‍♀️

    2. Det er kanskje ikke så rart? Bloggen har vært et hjelpemiddel for deg, men nå har du vokst og kanskje vokst i fra dette elementet? Du har kommet deg så langt! Men ikke la et gammelt hjelpemiddel holde deg tilbake i videre vekst bare fordi du føler at du må holde liv i gamle glør. Alt til sin tid 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg