Blogg-frustrasjon, statistikk-rot og dritvær men fortsatt smilende og blid!

Åååååh! så deilig det er å sitte inne i ei varm og god stue når stormen herjer rundt husveggene 😁 Det er noe av det beste jeg vet med å bo her, når det virkelig river i huset og man bare kan sitte inne og høre at regnet pisker mot stueruta, det har sin sjarm så lenge man slipper å gå ut og bli skjortevåt etter noen sekunder.❤️

 

I kveld har jeg henta min kjære på jobb som jobba overtid og har brukt dagen til og jobbe litt med noen prosjekter som kommer opp, jeg har også sittet her og irritert meg GRØNN over statistikkene her inne på bloggen, som overhode ikke stemmer. Slike små feil som irriterer mennesker som meg noe så inni granskauen!😩

 

Det viser seg at antall lesere bare blir registrert halve av døgnet, dermed går jeg glipp av masse av informasjon 🤨 Topp-lista blir også feil og jeg blir lett og konkurrere mot for å si det slik, ja jeg vet det er ikke verdens undergang men når ingen kan hjelpe en heller så blir det ett irritasjonsmoment. Noe av gleden er å se hvor mange som har vært innom, hva tallene sier om hva dere lesere interesserer dere for her inne og hva som faktisk blir lest, men nå stemmer jo ingen tall og poenget blir borte.

 

Ut på tur i ny bil, da kan man ikke annet en å smile!

 

En litt tragikomisk episode på kjøkkenet i dag 😅  Jeg er jo i overkant av distre om dagen, men da jeg var halvveis på vei inni mikroen med bestikk etter å ha vasket dem så tok jeg meg selv nok en gang å bli påminnet hvor langt ute å sykle jeg er for tiden. Hodet er på 5 forskjellige steder på samme tid og jeg fatter faktisk ikke hvordan jeg klarer å få gjort noe som helst.😂

 

Jeg ser frem imot seinvakt i morgen, jeg gleder meg til helga og gleden er stor over “gjelda mi” som står nedpå veien i dritværet. Livet er ganske så godt akkurat nå, jeg er takknemlig for alt jeg har og alle menneskene jeg har i livet mitt. Man kan vel ikke ønske seg mer da?❤️

Nå skal jeg nyte resten av kvelden og lytte til uværet som herjer her i Måløy ❤️ natta lesere ❤️

 

Ps: husk å signere “Hvit jul” lesere, jeg ser at mange har gjort det allerede og det eneste jeg kan gjøre og som er på sin plass er å rette en stor takk til dere. Dere er RÅ!❤️  https://monicavederhus.blogg.no/hvit-jul-ambassador-la-oss-droppe-alkoholen-i-jula-folkens-skriv-under-pa-hvit-jul.html

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg