“Hvit jul”- ambassadør – La oss droppe alkoholen i jula folkens – Skriv under på hvit jul –

I dag har jeg måttet grave litt i meg selv og har fundert litt over hvorfor akkurat jula er en tid på året der minnene kommer tydeligere frem og hva som har skjedd i livet mitt som har ført til at jeg blir ekstremt stresset allerede i oktober, alkohol og rus er stikkordet.💔

I min barndom bygde det seg opp store forventninger til jula, man gikk liksom å trippet og ventet i det uendelige! jeg kunne så ønsket at en kunne få kjenne litt på denne spenningen igjen som bare ett barn kan føle på!❤️

Desverre så ble forventningene mine knust hvert eneste år, konflikter og krangling var en ting som alltid ødela, øla på bordet og berusede mennesker.💔

Det endte med at jeg startet og opparbeide meg denne “juleklumpen”.

 

En klump av angst fordi jeg visste hva som ville skje. Som barn har man ingen kontroll når de voksne forandrer seg, barna merker det på stemmen din, kroppsholdningen din og øynene dine, barn som vokser opp i rus opparbeider seg helt vanvittige antenner og den dag i dag kan jeg høre på mennesker om dem er rusa eller ikke bare etter ett eneste ord og bare etter en eneste øl.💔

Jeg innser at disse antenne ikke er sunne å ha, det er ett tegn på at jeg ble skadet allerede da jeg var for liten til og forstå.❤️

Min store drøm er at vi kan droppe alkoholen, sette bort disse flaskene for en eneste dag i året, dagen som er ment for barna, dagen barna har ventet på i mange måneder allerede, dagen dem har bygd opp forventninger til som skal bli så bra, ikke knus disse forventningene og ta vare på barna i jula.❤️

Jeg har i dag blitt ambassadør for Hvit jul i år! og jeg oppfordrer alle til å skrive under på hvit jul. Det eneste du forplikter deg til er å ikke innta alkohol om du har barn rundt deg på juleaften. Jeg håper at dette blir det mest delte innlegget på denne bloggen, jeg håper at alle dere vil hjelpe meg i å nå ut med dette budskapet, det hadde jeg satt veldig pris på.❤️

Gå innpå og skriv enkelt under på denne viktige kampanjen her  👉https://hvitjul.no/

 

Her på Facebook 👉https://www.facebook.com/Hvitjul

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg