Blitt rusfri med “hele verden” som tilskuere, ingen andre har gjort det vi gjør nå.

God dag kjære lesere! jeg håper dere har hatt en magisk jul og er klar for det nye året som kommer, det er nok en av de første gangene jeg går inn i ett nytt år uten og bekymre meg, år 2022 blir året!

 

I 2022 skal vi bli mann og kone, vi skal gifte oss i august og hele året vil handle om bryllupet! jeg skal begynne i ny jobb og Sebastian skal fortsette på læretiden sin som lærling, hele hverdagen blir endret og dette blir året for tilpasning. 

 

I mars allerede skal jeg operere ryggen min, jeg har ventet så lenge på dette og håpet er at jeg skal bli smertefri. Det ble litt dumt og starte en ny jobb med en sykemelding men alt ordnet seg heldigvis og det hele handler om å være åpen og ærlig. Jeg gruer meg i hjel over dette inngrepet men om det er ett håp om å slippe smertene så er det verdt det! alle som går med kroniske smerter over tid vet hva jeg snakker om.

 

Det første året som rusfri var en dans på roser, alt var en eneste oppoverbakke og vi kjente på mestring igjennom hele året, 2021 ble tyngre og vi har hatt langt flere utfordringer enn vi kunne forestille oss, nå håper vi at 2022 skal bli ett lettere og enklere år for oss, vi gleder oss til og starte det nye året.

 

 

Hadde noen fortalt meg at jeg i 2019 at jeg skulle være edru fortsatt når vi går inni 2022 så hadde jeg nok ikke trodd på vedkommende, aldri hadde jeg trodd at jeg ville klare det! det har vært en kamp mot meg selv som har kostet dyrt men det har vært verdt det, aldri hadde jeg trodd at rusen ville slippe det makttaket den hadde på meg, en dag av gangen har dette taket blitt lettere og til slutt måtte det gi slipp. Vi har endret hele livet våres og delt hver eneste dag på denne bloggen, nå kan jeg gå tilbake i innleggene og se hvor mye som har endret seg, ikke bare det visuelle men også inni meg. 

 

Det kan bare gå en vei nå og det er oppover!

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg