Besøks og kontaktforbud innvilget – Endelig er jeg fri!

Klokken 11.30 ble det bestemt og satt i kraft.

Dette forbudet som gjør at jeg igjen kan handle på hvilken butikk jeg vil, gå fritt i gata her uten å føle at jeg må titte meg over skulderen og slippe å være redd for at huset mitt skal bli tent på iløpet av natten når vi sover.💔

 

Jeg kan endelig puste igjen!💫

 

Jeg ser på dette som en stor seier! ikke det at jeg nå har fått dette forbudet men fordi politiet faktisk tok meg på alvor og trodde på det jeg fortalte dem, dem ga meg beskyttelse og det er unikt for meg som aldri har følt at jeg har hatt retten til slike ting.

 

Jeg har rømt og gått tilbake så mange ganger, klart ingen trodde på meg før.

Jeg ble alltid sugd tilbake men denne gangen viser politiet meg at også dem tror på at jeg har endret meg. Min tillit til politiet bygges opp igjen ifra ingenting og det føles så trygt å ha dem i ryggen om noe skal skje. ❤️

 

Dette er en virkelig stor seier!💫

 

 

Jeg feira det hele med å poste en video på gruppa til bloggen for så og gå i dusjen og ta den lengste dusjen jeg har tatt på det jeg kan huske! nå er det tid for og ta vare på seg selv, fokusere på oss og dette hærlige livet vi lever og året som kommer med skolegang og store prosjekter!❤️

 

Jeg har vært så sinnsykt nervøs i hele dag og har gått med skuldrene hevet helt opptil haka! nå klarer jeg ikke å ta bort det store smilet rundt munnen og med det samme beskjeden kom merket jeg at positive tanker dukket opp i hodet og tok plassen til alle bekymringene, jeg er SÅ glad og takknemlig.😭

Tårene triller og jeg lar dem komme, dette er en stor seier og ett fint farvel til den jeg var.❤️

 

 

Går rundt med ett stort smil om munnen! Endelig kan livet starte igjen.

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer

Siste innlegg