«Bak maska» – Åpen ærlig og rusfri

Det vanskeligste jeg vet er å vise meg sårbar men jeg skal forsøke….

💔
Jeg har vokst opp i ett miljø der sårbarhet og svakheter alltid blir brukt imot deg….

❤️

Jeg har vokst opp med en utrygghet i meg selv helt ifra starten..

💔

Utad virker jeg som en utadvendt og trygg person, bak maska er det vanskelig for meg og forholde meg til en verden som går så fort. Jeg er livredd for og tråkke feil og har sterk sosial angst. Istedenfor å gi etter for angsten inni meg overkompenserer jeg fordi angsten har ført til at jeg ble det utvalgte mennesket som skulle bli gjenstanden for mobbing hele barndommen. Derfor viser jeg aldri i verden at jeg er redd for og gå inni store folkemengder og er jenta som snakker høyest i en ring med mennesker jeg aldri har møtt. Jeg er livredd for og bli det offeret igjen…

❤️


Bak maska vil jeg alltid være livredd for og vise hvem jeg er 100% og få kritikk for det.

💔

 

Utad er jeg stolt over det jeg har klart og står med rak rygg og finnes ikke preget av alle årene med undertrykte følelser og fasaden som sa at alt var bra, men bak maska finnes det så uendelig mye dårlig samvittighet og anger. Mest av alt angrer jeg på tausheten, at jeg alltid holdt munn og holdt alt for meg selv, det kunne reddet meg.

❤️

Bak maska finnes denne jenta som ble tråkket ned i dritten, ble slått og sparket og saumfart for feil eller mangler som jeg kunne bli mobbet for, lite visste dem at jeg selv studerte meg selv med forstørrelsesglass for og finne de mange feilene mine, flere hundre feil, tilslutt var alt feil. Hun kommer tilbake hver gang jeg opplever å bli urettferdig behandlet.

💔

 

Bak maska ligger jeg i sengen og gråter fordi jeg er sliten over alle disse valgene jeg må ta helt fullstendig edru, disse valgene som er så store. Historiene til barna mine eller pappa er ikke min og fortelle men hvordan jeg opplever situasjonen eller mine egne følelser knyttet til dem må jeg få lov til. 

❤️

Bak maska er jeg bare ett menneske som har levd ett langt liv på siden av samfunnet, som aldri har blitt hørt på eller sett men som har funnet stemmen sin, funnet sin måte og håndtere alt som har hendt, som har funnet motet i hjertet sitt til og dele det med resten av Norge. Jeg krever ingenting, jeg krever ikke høye lesertall eller at noen kneler når dem ser meg men denne bloggen gjør at jeg endelig føler meg sett, hørt og respektert.
❤️
Ting er ikke alltid slik det ser ut på utsiden, bruk en nøye vekt når du veier ordene dine, du vet ikke hva ett menneske har gått igjennom, du vet ingenting om historien og du burde bare være heldig om noen velger og fortelle deg litt av den. Da er du den utvalgte, som får lov og komme bak masken.



Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Det er bra du skriver dette:

      ……Jeg krever ingenting, jeg krever ikke høye lesertall eller at noen kneler når dem ser meg men denne bloggen gjør at jeg endelig føler meg sett, hørt og respektert…..

      For det er viktig når det kommer personer som lager seg en oppfatning som ikke er riktig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg