Bak fasaden

Jeg har ikke tenkt og være som alle andre, og bare poste katalogbilder ifra leiligheten min og prøve og være noe jeg ikke er! jeg gjør opprør og viser dere den hele og fulle sannheten.

Jeg er nede for telling med en rygg som svikter meg, og min kjære er på jobb hele dagene så leiligheten her lider! alt dette er ryddet på en halvtime når vi først setter igang, men jeg tenkte å ta dere med inn når det virkelig er bombet her, jeg bryr meg egentlig ikke om hva andre mener… 

 

Jeg orker ikke å pakke ting inni sølvpapir og prøve og være noe jeg overhode ikke er. Slik ser det ut hjemme hos oss akkurat nå! jeg håper dette er litt befriende og se for andre, og noe litt anderledes en alle de andre bildene folk poster av hjemmene sine! 

 

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

11 kommentarer
    1. Sånn ser det ut hos oss også når helsa ikke spiller på riktig lag! Deilig å se noe annet enn sofaer så fulle av puter med kaninører at ræva ikke får plass.

    2. Se der, ja!! Kjekt å se hus som er i bruk også, og ikke bare utstillingshus😊
      Tror nok vi er fler som har det sånn innimellom.
      JEG stuer ” overskuddet” inn på arbeidsrommet mitt når jeg rydder (les omplasserer)…Fikk “pustevansker” nylig da stesønnen min lurte på om junior kunne ligge der når de kommer på besøk til helga…
      Har brukt en dag til å rydde meg fram til senga nå, men lurer på hvor jeg skal gjøre av klærne som skal repareres, halvferdige strikkeprosjekt, ukebladene som ikke er lest og de siste eskene som ikke er tømt etter at vi ryddet ettet at far døde forige måned….

      1. Ha ha, som jeg skulle skrivd det selv. Har også et gjeste/roterom ( rotete gjesterom 🤣) Greit å få overnattingsbesøk innimellom, så får man tatt en sjau der inne. Da er det jo greit å få varsel i tide til å finne en annen plass tinga 🙂

    3. Så kult at du tørr vise den siden av hjemmet ditt som JEG GARANTERER AT ALLE HJEM HAR HATT EN ELLER ANNEN GANG.

      Ser stygge kommentarer om både møkk og farlige strøm løsninger hos deg og blir helt sjokkert over hvor strigla reglement folk setter opp for seg selv og andre.

      Helt ærlig altså hvor mange har ikke i løpet av livet latt oppvaka stå til benken er full eller hatt 4 smuler på gulvet en hel dag?.. Alle som bor i eldre leilighet eller som meg i leid gammelt hus har stikkontakter for å ha kontaktet nok i hus altså

      Jeg heier på deg både i forhold til å ha endret livsstil og for å slå et slag for normalt rot ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg