Avsløring : en drøm om å gi ut en bok i fremtiden

I kveld har jeg fått igjen litt denne gnisten jeg har manglet denne uka og jeg kjenner at jeg endelig har fått litt påfyll. Kanskje var det utbruddet på kjøkkenet tidligere i dag?😂 kanskje jeg trenger og få ut litt frustrasjon av og til for og klare dette? det er kanskje dette jeg fant i rusen? en pause og ett avbrekk der jeg kunne utagere. Nå var det bra at det bare var pannekakene det gikk utover, men det har fått meg til og tenke på og finne metoder for og utagere, nå har jeg en knekt rygg så noen kampsport er ikke aktuelt, men finnes det noe annet? ❤️

Endelig kjenner jeg på at inspirasjonen flyter, ideene kommer opp og jeg har faktisk satt meg selv på hjemmekontoret mitt og skrevet masse til foredraget! sakte men sikkert går det fremover og jeg kjenner at jeg bare gleder meg! dette er stor forandring ifra sist, da jeg bokstaveligtalt holdt på og dø av angst. 😅

I kveld sitter jeg og tenker på hvor deilig vi har det her i stua våres. ❤️Jeg, min kjære og katten våres, katten ligger og maler og søker oppmerksomhet, den samme katten som er livredd for alt har klart og finne roen her inne med oss. Det er ikke rart at katten har vært nervevrak når jeg tenker tilbake på alt livet som har vært i dette huset. Kanskje også katten har gjennomgått forandringene med oss? 

I kveld sitter jeg og tenker på hvor heldige vi faktisk er vi tre, hvor mye som har forandret seg og hvor surrealistisk det er at jeg sitter og konsentrerer meg om ett foredrag jeg skal holde, før hadde jeg ikke tankekapasitet til og tenke på annet en neste dose med hva som helst. Roen har senket seg over oss, både bokstaveligtalt men også mentalt…. 

Å være åpen med dere er ikke alltid lett, det er så mange hensyn jeg må ta og jeg må tenke over hvilke ting jeg kan dele og ikke. Familien våres er ikke som andres, og rusmisbruk og psykiske utfordringer går igjen, jeg finner det vanskelig og ikke få lov og utrykke meg om disse tingene og har funnet ut at min største drøm er og kunne lage en bok om livet og veien ut av rusen. Jeg ønsker og lage noe positivt, ikke en sørgelig historie om hvor rusa jeg har vært eller all galskapen jeg har sett og vært med på, men en bok om å finne livsgleden igjen og denne roen som er i stuen våres og livet. 

På mange måter syns jeg det er litt flaut og si at jeg ønsker og utgi en bok, jeg føler at jeg tror jeg er noe… men nå er det sagt, høyt og klart og tydelig til dere i kvelden. 

Det er lov og ha drømmer, ikke sant? 

Har dere en drøm? noe dere ønsker og gjøre men aldri kommer så langt? del gjerne med meg på denne torsdagskvelden! masse kjærlighet ifra oss tre i stua til dere, støttespillerne våres. ❤️❤️❤️

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg