AVHENGIG av Red bull! Nå setter jeg korken på også den flasken!

Reklame | Ellos.no

Nå har jeg jo kuttet den største og værste avhengigheten, men jeg merker at jeg tyr til andre ting som jeg igjen blir avhengig av, og i lengden er dem ikke bra for meg. Jeg har vist viljestyrken jeg har, og tenker jeg kan bruke den på andre områder i livet som jeg ønsker å endre. Da jeg startet å kjøre bil begynte jeg å drikke alvorlige mengder med Red bull, og i så store mengder er det direkte farlig. Jeg har også mistet matlysten helt fullstendig, og merker at når jeg drikker dette forsvinner sulten også. Jeg lovde legen å slutte å drikke dette for flere mnd siden, men klarte bare 2 dager så var jeg tilbake i samme mønsteret igjen, men denne gangen har jeg bestemt meg! Det er både dyrt og helt unødvendig, og jeg trenger det ikke!

Nå har jeg klart meg i 3 dager uten, og kjenner abstinensene når jeg går på butikken, og det er noe som mangler når Red bullen ikke er i handlevognen, men jeg må bare bestemme meg for å kutte det helt ut. Jeg river av plasteret rett og slett. Jeg har klart å kuttet ut andre ting som er 1000 ganger værre, så jeg skal klare dette her også, men det er vanvittig å se hvor fort man blir avhengig av denne drikken, og hvor skadelig det er i store mengder! Jeg advarer absolutt alle!

Det blir spennende fremover hvordan jeg reagerer på dette kuttet, og håper jeg ikke blir like sinna som når jeg prøver å kutte røyken! 🙂 noen laster må man bare ha!  

 

Lite utvalg fra Ellos og de nydelige klærne dem selger der til en billig penge! Anbefales! Sjekk ut da vel 🙂

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg