Året 2023 vil handle om utdannelse og utvikling!

Jeg sitter i dag og drømmer meg litt bort! Vi er ikke før ferdig med juleaften før jeg begynner å tenke på det nye året vi går imøte ❤️

Året som skal handle om utdannelse og selvutvikling! Året der jeg skal søke meg inn på skole og Sebastian skal ta opp to fag for og få ta fagbrevet, året der lappen til han skal stå i fokus og året der vi skal finne oss tilrette i plassene våres som gifte ❤️

Jeg har jobbet skitten av meg (beklager ordvalg) for å finne riktig medisin for min ADHD! Uten medisiner ville det vært nesten umulig for meg og sette meg på skolebenken igjen i tillegg til jobben. Ja jeg hadde ikke klart og holde fokus uten men veien hit har vært brutal! 😬 denne utprøvingen er ikke for pyser!

Jeg har gjort alt dette for og forberede meg til 2023 og nå bare håper jeg at det kan roe seg ned rundt oss, at vi kan finne roen i livet våres slik at vi kan fokusere på dette viktige året der drømmer settes ut i liv! ❤️

 

Herrelighet jeg lengter etter deg 2023! 🤩 du MÅ bare bli bra!  

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. det e så spennande det du skriver om at du må skrive litt meir og litt lenger. d tek så fort slutt domm innlegga dine. e så spennans å lese serru..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg