Åpen ærlig og rusfri – ordene som har reddet meg

Jeg starta denne blogg-dagen med ett tungt innlegg der jeg ble langt mer personlig en jeg hadde hensikt å være. Innlegget finner dere :  👉HER

 

Innleggene mine er aldri planlagte og når jeg starter så vet jeg ofte faktisk ikke hva innleggene mine skal handle om, det kommer bare automatisk og noen ganger opplever jeg en vanvittig lettelse etterpå. Det fikk jeg kjenne på i dag!❤️

 


Ofte er de disse tyngre innleggene som er de mest befriende og poste, denne bloggen har blitt som terapi for meg i mange situasjoner så jeg må få takke dere for at dere orker å lese alle disse flyktige tankene mine og tåler ett stort energinivå med masse følelser i sving på samme tid.❤️

 

Jeg tror ADHD gir meg noen fordeler.😂

 

Bloggen har rett og slett blitt en kjærkommen ventil i livet der jeg kan plassere alt som ellers ville hopet seg opp og forsura tilværelsen, jeg blir også bedre på og faktisk sette ord på alle følelsene og tankene mine og har allerede lært massevis av ting som jeg ellers ikke hadde lært meg. Jeg har blitt flinkere til å våge og ta andre mennesker inn, både her og i livet ellers. ❤️

 

 

I dag har jeg hatt en helt vanlig, normal og rolig søndag i heimen! 😁jeg har sulla rundt i heimen og har tatt oppvasken for å kunne starte uka med frisk pust! 😁 jeg orker ikke å starte uka med oppgaver som venter her hjemme etter jobb i morgen. 

 

Dr.Phil og klesvask 😁


I uka som kommer har jeg bare en vakt på arbeidsplassen min så jeg har mye tid til andre ting denne uka!❤️ i kveld regner jeg med at vi ikke skal bryte vinnerlykka og tradisjonene våres, så jeg regner med at vi ender opp på bingo igjen og avslutter helga som vi pleier.😁

 

Jeg tenker å bruke uka som kommer til alle disse tingene som er viktige for MEG å få unna, og alle disse tingene jeg faktisk har LYST å gjøre. Egenpleie er ett fremmedord for meg men ett ord jeg trenger å få ett tettere forhold til.❤️

 

Dette har vært en fin søndag på tross av at det er grått og trist ute, jeg håper dere har hatt en magisk helg og gjort alle disse tingene dere ønsket å gjøre i helga.🫶

 

Stor klem, jeg er veldig takknemlig for at jeg har dere å lufte meg til her inne❤️

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg