Alt i alt har jeg levd ett spennende og bra liv!

 

God morgen kjære alle sammen! 

 

Jeg håper samtlige har sovet godt og drømt bare deilige drømmer! jeg håper at helgen har vært bra og at dere nå er klare for denne nye uka som venter oss, jeg gleder meg til og ta fatt på den.

 

I går ble jeg sittende og tenke over alt jeg har delt med dere her inne og jeg tar meg i å tenke på at alle disse historiene kan få noen til og tro at livet mitt bare har vært negativt, alle historiene som er så brutale kan få noen til og tro at jeg ikke har hatt ett eneste bra øyeblikk igjennom livet, det vil jeg avkrefte med det samme og sammenlagt så har faktisk livet mitt vært veldig bra. 

 

Jeg fikk nesten 5år sammen med barna mine der jeg var mor på heltid og levde og åndet for disse barna, til det gikk ille igjen. Jeg har fått så mange opplevelser og lært så mye på veien som jeg aldri hadde fått lært eller opplevd om det ikke var for rusen, jeg har møtt så mange spennende og rare mennesker igjennom 18år i rusen som jeg aldri ville være foruten. 

Jeg tror fullt og helt på at vi mennesker ikke får for mye til og klare og takle det, motgangen får vi i små drypp og jeg er helt overbevist om at noen passer på oss, det er ikke slik at jeg har fått alle disse negative opplevelsene på en og samme gang, jeg har fått dem igjennom mange år og har lært meg og takle livet på veien, jeg har ruset bort veldig mange traumer som nå kommer tilbake men jeg skal klare og mestre også dette, alt i alt har livet vært bra og nå gjør jeg meg klar til og gå på jobb som erfaringskonsulent fordi jeg vet hvordan livet kan være på den andre siden. 

 

Ha en fantastisk mandag alle sammen!

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg