Alltid livredd for og være aleine

Altså! DEN følelsen når man kan gå ifra sein-vakt på jobb og rett til en hybel som ligger rett ved siden av og slippe en hel time i bil for og komme seg hjem for og sove ut til neste vakt starter! 😀 DEN følelsen når musikken hamrer i bakgrunnen og Norges største rockefestival foregår rett nedenfor og man vet at man bare kan slappe av og nyte tilværelsen helt aleine! aaaah! himmel!❤️

 

 

 

I dag fant jeg boka jeg har leita etter! ❤️oppfølgeren  til “Øya” og jeg kan nesten ikke vente med og starte og lese den, jeg gleder meg til og krølle meg under dyna og drømme meg bort i denne boka som jeg håper er minst like god som den andre. GLEDE! jeg har for alvor tatt husmorferie kombinert med masse jobbing og det skal nytes til det fulle og hele, jeg bare gleder meg til fortsettelsen! 😁

 

 

 

Det er litt rart det her, jeg har alltid vært livredd for og være aleine men etter at jeg kuttet rusen og startet og bli kjent med meg selv på ny tar jeg meg selv i å ha det moro også i eget selskap, det er liksom ikke slik lenger at jeg kjeder meg aleine og jeg er ikke lenger redd for og være aleine fordi jeg aldri er ensom lenger. Livet er forunderlig folkens!😁

 

Nå skal jeg drømme meg bort i den nye boken min, jeg skal sove aleine her på hybelen min og stå opp til en splitter ny spennende dag i morgen! det er en glede og få dele alt dette her med dere, støttespillerne mine. Drøm søtt 💛

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg