Akkurat fremme og SÅ klare! – Årets viktigste arrangement venter! hotellweekend og familietid-

 

Åååå!❤️

Nå var det jammen santen deilig å parkere bilen og finne hotellrommet etter flere timer i bil og med ørten forskjellige ting å gjøre på veien!🤭

Hodet har gått på høygir men her er vi og har forhåpentligvis alt på plass!😅 Jeg har samlet inn gevinster til den store gullmedalje og mottatt penger til innkjøp så på veien måtte vi innom både Bakar Jon og sunkost.

Dette er resultatet og dette er bare ifra Måløy etterverngruppe😳

 

 

 

Det kommer til å bli fulle bord og en lang kveld i morgen også🤭

 

Dette her er tradisjon, akkurat dette hotellet, akkurat denne utsikten og akkurat denne bilturen har blitt en tradisjon etter 4år på rad med den samme runden.❤️

 

Det gir noen følelser som ingen andre ting kan fremme, det kribler i kroppen!🤭

Vi er så spente og SÅ klar!😁

Temaet for fagdelen av denne helga er pårørendeperspektivet, ett perspektiv vi ikke ofte får ett innblikk i så jeg gleder meg til å være tilskuer til hele 4 foredragsholdere som skal holde det gående ifra kl10-16.❤️

Nå skal jeg bare senke pulsen litt her, ellers går jeg i taket!🤭

 

Gleder meg til og dele denne opplevelsen med dere🌹

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg