Ærlig også på de dårlige dagene

Dagen i dag har ikke vært den beste og jeg har ikke hatt det særlig bra. 😞 Jeg tenker det er lov og også dele på de dårlige dagene.

 

Dagen i dag var veldig dårlig faktisk helt til min kjære kom hjem. Det er ikke ofte jeg har så dårlige dager som de siste nå og jeg kjenner at lysten til og dele bare daler, det er liksom som man vegrer seg ifra og fortelle om de dårlige stundene. 😞 Jeg sier at jeg alltid er åpen og ærlig men på dårlige dager ønsker jeg ikke og legge byrdene mine over på andre, det ender som regel opp med at jeg holder tingene for meg selv. 

 

 

 

Som sagt endret hele dagen seg idet min kjære kom inn døren med verdens fineste rosebukett, det sluttet ikke der og vi kommer ifra det beste møtet på veldig lenge! ❤️

Jeg er veldig opptatt av å skille mellom blogg og gruppe, jeg nevner gruppa i korte trekk og skriver aldri noe om hva som foregår der, for meg er det viktig og vise at jeg klarer og skille rollene jeg har men jeg har lov og si når vi virkelig har hatt ett fint gruppemøte! ❤️

 

 

I dag fikk vi ostekake servert av en som kom på overaskelsesbesøk!

 

 

Man kjenner det i kroppen etter ett godt møte! 😁 man kjenner seg lettere og enda mer motivert til uka som kommer! på grunn av akkurat disse møtene er jeg her i dag, det er derfor jeg driver med det jeg driver med, det er denne følelsen som driver meg fremover og motiverer meg selv på de mørkeste dagene, det har blitt en del av min identitet. ❤️

 

I dag ble dagen reddet av en rosebukett ifra en leser av denne bloggen, på mørke dager skjer slike ting som bare får meg opp igjen og får meg til og tenke positive tanker isteden for og grave meg ned i det negative, de siste dagene har vært de verste dagene på det jeg kan huske, men noen positive ting har gjort det levelig.❤️

 

 

Jeg velger og se de positive tingene og glemme tannpinen som har gått over nå, jeg velger og glemme disse dårlige dagene men tar med meg disse positive tingene som har skjedd innimellom smerter og feberfantasier, jeg tar ett valg og er bevisst. ❤️

I morgen skal jeg på jobb igjen og jeg kjenner hvor jeg gleder meg! jeg skal riste av meg dagene som har vært og ta tak i en splitter ny dag i den nye jobben min, jeg er heldig og priviligert og det kunne faktisk vært så mye verre, det vet jeg bedre enn de fleste.❤️

 

Natta flokken min❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

11 kommentarer
    1. God natt Monica – du er ein ukuelig optimist sjølv om det buttar imot innimellom. Beundrar deg for det 🥰

    2. Men dette her er da helt lov og faktisk normalt,vil jeg påstå. Etter alle disse dagene med smerte,bekymring og overtenning pga ny jobb så “måtte” det dale før eller siden ❤ men det gjør ingenting, det endrer seg igjen. Nå bare håper jeg så inderlig at du skal få avklart dette i munnen slik at du kan legge det bort. Bekymring er jo noe som tar enormt mye plass.
      Ønsker deg alt godt og håper du får en fin dag på jobb i morgen 🤩

      1. «Overtenning pga ny jobb» – høres klokt ut. Det spørsmålet må hun selv svare på, fordi hun velger å dele også nedturen – de dårlige dagene? Min bekymring blir da om man er klar for en sådan jobb som skal være en ressurs for andre? Jeg vet ikke hva som er innholdet i jobben, men tenker kun nå på den belastning noe åpenbart trigger.
        Siden hun deler, så bekymrer det meg at det blir en så dårlig dag etter oppstart. Det virker ustabilt. Kanskje tiden ikke er moden for å stille som den som skal GI erfaring og støtte til andre? Jeg bare spør i beste mening, og som reaksjon på det som fortelles i bloggen her.

        1. Den største ressursen man kan få inn i livet sitt er noen som har vært der selv,men kjempet seg ut av elendigheten. Da blir man møtt psykisk der man er og kan hjelpes fysisk mye lettere 👍
          Jeg tror Monica klarer dette helt fint på sin helt egne måte🙂

    3. Livet är toppar och dalar alltid. Alla vet det men få vill prata om det. Modigt att du delar.
      Hoppas verkligen att tandpinan ger sig nu och att du får njuta av ditt nya jobb. Det är du värd!

    4. Nydelig rosebukett og flott kake.
      Godt å høre at tannverken har gått over. Det er da positivt.
      Og idag er du på jobb og har gledet deg til det.
      Så nå går det rette veien igjen skal du se.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg