Å søke hjelp i politiet – Alt blir meldt til politiet

Den “Gamle” meg ville reagert på en helt annerledes måte en denne “Nye” meg.

Den “Gamle” ville begrenset seg, tatt hensyn til og undertrykka seg, den “Gamle” meg ville aldri postet innlegg som dette, ville aldri fortalt på sosiale medier hvor hun er eller hva hun gjør i fare for at ett menneske skulle vite om det. Den “Gamle” meg ville sprunget tilbake med det samme truslene haglet inn, jeg er i endring ❤️

Den “Nye” meg skriver hvor jeg er, hva jeg gjør og begrenser seg overhode ikke lenger, den “Nye” meg får ikke panikkangstanfall lenger ved synet av han og finnes ikke redd lenger, makta er tatt bort, den er omsider i riktige hender.❤️

 

 

 

Det er rart å tenke på at jeg har brukt over 2 hele år på og forberede meg mentalt til en løslatelse, at jeg har brukt hundrevis av timer i terapi for og ikke lenger gå rett i anfall når noe slikt skjer, jeg kan faktisk stå ansikt til ansikt med mennesker som har gjort meg vondt uten å reagere på samme måte lenger og det føles som en stor lettelse. Stødig som ett fjell! 🫶

 

Timingen var elendig, det kunne ikke passet dårligere men når passer det egentlig å oppleve psykisk terror igjen etter over 2år ferie? det hadde nok aldri passet, det hadde komt som kasta på meg uansett og jeg er klar for å ta disse skrittene jeg faktisk må gjøre denne gangen.

 

Jeg hadde aldri trodd at jeg i år 2022 skulle be om besøksforbud for å beskytte meg ifra ett menneske som virkelig ønsker meg tilbake til det mennesket jeg var før men det er en kamp jeg må ta, det er ikke lett å komme seg utav ett rusmiljø man har vært i alle de år.

Det er baksiden av medaljen.⭐️

 

 

 

Det sitter langt inne men om jeg ikke gjør noe denne gangen vil jeg måtte leve med dette resten av livet hans, eller mitt. Denne usikkerheten om når neste angrep kommer, hva som venter rundt neste sving. 

Alle mennesker har en grense og min er nådd, jeg har blitt en del av dette jeg kaller “vanlige mennesker”, der det ikke er normalt å true med å ødelegge ett annet menneske, der det er normalt å behandle andre mennesker med respekt og alle disse meldingene som tikker inn bare viser meg at mennesket bak er akkurat den samme som for 3år siden, ingenting har endret seg men her ute har alt vært i endring.

Alt har endret seg. ❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer
    1. Meld alt til Politiet. Alt.
      Trolling er ikke innafor. Aldri.
      Sender deg varme og styrkende tanker.

    2. Stakkars menneske.KOR MYE VONT KAN MAN LIRE UT AV SEG..JEG PLEIER AA TENKE,DET KOMMER VEL EN DAG TIL DE AA STAA PAA OG LYKKE TIL VIDERE.

    3. Jessufader. Er det virkelig noen som er så til de grader ondsinnet. Mulig at jeg er litt kortfatta, men når noen skriver sånt til deg, er det da ikke lov å offentliggjøre hvem det er?
      Håper og tror at du er sterk nok til å stå av orkanen, men det koster nok mye for deg rent psykisk. Kan bare ønske deg alt godt fremover. Stor og god klem fra meg til deg 🥰👍

    4. Dette må du fortsette å dokumentere. Meld alt til politiet slik at de har historikken på plass. Det er virkelig ikke greit å oppføre seg sånn! Du må bare fortsette å fokusere på de positive tingene i livet ditt, og begrense plassen dette stakkarslige mennesket får lov å ta. Jeg kan dessverre ikke gjøre annet enn å fortsette å heie på deg på avstand, men akkurat nå skulle jeg ønske jeg kunne si denne personen noen sannhetens ord! Makan til krek!!! Jeg heier på deg og dere som alltid❤️💙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg