Å hjelpe andre burde være en borgerplikt.

Vi har akkurat komt inn døren hjemme etter og ha vært på farten i 2 timer, vi har kjørt ut to hele kasser med bakevarer og gjort noe for og gi tilbake. Etter ett langt liv på kanten av samfunnet, som navsnylter om dere vil så føler jeg at jeg nå trenger og gi noe tilbake for min egen del. ❤️

Bakeriet på Bryggja gir oss slike kasser som vi får dele ut gratis til dem som trenger det. <3

Alltid har det vært ett ønske og kunne gi noe til samfunnet rundt meg, jeg har alltid hatt ett stort hjerte for andre mennesker og endelig nå føler jeg at jeg faktisk er istand til og gjøre noe! jeg føler at vi alle kan gjøre noe for og gjøre verden til ett bedre sted og jeg tenker at hver og en av oss faktisk har ett ansvar.

Vi er så heldige som har blitt tatt imot av samfunnet rundt oss, på grunn av åpenheten har vi blitt tatt imot med åpne armer, vi har blitt inkluderte og blitt respekterte og vi har nok fått mange flere fordeler en de fleste andre. Vi VET hvor priviligerte vi er, vi har tak over hodet og en ordnet økonomi, vi har jobber og aktiviteter som opptar oss og vi har disse ordnede forholdene vi trenger for og klare dette, sammen. Mange har ingenting. 

Vi brenner for mennesker, vi brenner for folk som ikke har det så lett og vi VET hvor langt inne det sitter og be om hjelp. Jeg tror vi gjør det lettere, som likemenn og nå den hjelpen mange trenger men ikke våger og oppsøke, jeg tror at vi som har klart det kan være en link mellom bruker og systemet og jeg vet at vi kan gjøre en forskjell bare ved og være tilstede og lytte. Jeg brenner virkelig for mennesker og ønsker og gjøre en forskjell. 

Dette har vært en sykt spennende dag! jeg kan dessverre ikke dele alt med dere ennå men jeg bare kribler i kroppen etter og få lov og fortelle dere disse vanvittige sakene som er på gang! ❤️nå gleder jeg meg nok en gang til og legge meg med boken min og ligge på ladding til en ny spennende dag i morgen! ❤️

 

Hjelp meg gjerne og dele denne bloggen og spre budskapet! masse kjærlighet ifra meg til dere! 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg