3 dager som har endret oss for alltid, satt preg på oss og gjort oss sterkere og mindre aleine!

God morgen kjære lesere! 

 

Det ble plutselig stille herfra i går og jeg maktet ikke en gang og oppdatere bloggen, vi var hjemme 20.30 og hele hodet var fullstendig tomt. Du vet du har vært med på noe stort når det prikker i hele kroppen av at man er sliten, og slik var det i går. Aldri hadde jeg trodd jeg ville våge, å stå foran så mange mennesker og fortelle om mine innerste hemmeligheter, disse tingene jeg har gått og bært på så lenge og følt skam over. Nå ser jeg at jeg overhode ikke er aleine og min historie ikke er unik. Det er ingenting og skamme seg over! 

Vi føler at vi har vært med på noe enormt! noe stort og viktig! alle burde fått med seg dette seminaret og det burde være en del av tradisjonene for november måned, mange flere ifra systemet burde sitte i salen der, høre historiene og gjøre noe med feilene som skjer. 

 

Å stå på den scenen er det skumleste og diggeste jeg har gjort! jeg tror oppriktig at dette har blitt min nye selvskading, og presse meg selv slik at jeg blir ødelagt av nervøsitet, men det gjør meg også mye sterkere til neste gang! det er jo dette livet handler om! å gjøre ting og få erfaringer med at det faktisk går bra. 

For hver gang man erfarer at ting faktisk går over, at tingene vi gruer oss til går bra, så utvikles vi som mennesker. 

 

Nå skal jeg ta fatt på denne dagen, uten hotellfrokost, uten masse spennende mennesker rundt meg, tilbake til hverdagen men rikere enn noensinne! det vil ta meg en ukes tid og fordøye det hele, jeg kommer til og snakke om dette lenge og det håper jeg dere forstår. Dette er det villeste, gøyeste og tyngste jeg har gjort!

 

Vi blogges snart igjen kjære trofaste lesere! masse kjærlighet ifra meg til dere og tusen tusen takk for at dere ser meg! 

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Vel blåst 🤗! Du har vært gørrflink !! Du har gjort noe stort både for deg og for andre. Jeg er sikker på at dette betyr en forskjell 👏❤️. Styrkeklem 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg