2009 – Livet ble ødelagt. 2023- Livet ble komplett igjen

Hvordan skal man omstille seg selv etter å ha opplevd det største i verden?❤️

Hvordan skal jeg i dag klare å sette meg ned og fokusere på eksamen når tankene mine er på helt andre steder?

I går åpnet vi loppemarkedet med braksuksess!😁

Jeg måtte gå etter en stund og tenkte å dra tilbake etter besøket av datteren min, jeg trodde nemlig at det ville bli som alltid. At hun måtte gå etter en kort stund her med oss, denne korte stunden varte helt til seint i går kveld og jeg har aldri vært lykkeligere.❤️

 

Ett samvær på våres premisser med besøk til oldemor på Vederhus, mange latterbomber og pur glede sammen. Vi tenkte på det i går at vi faktisk aldri har sittet her og sett tv sammen, at vi aldri har vært aleine her i huset og at det aldri har vært mer naturlig å være sammen som i går.❤️

 

 

 

Det har vært stivt, unaturlig og organisert og i går bare falt alt så naturlig. Helt siden oktober 2009 har jeg drømt om denne dagen, helt siden den dagen dem ble revet utav armene våres og tvangsplasserte bort.💔

 

Det som har holdt meg gående og gjort at jeg har lagt min sjel i disse samværene med dem er akkurat dette øyeblikket her, jeg visste at det ville bygge relasjoner, jeg visste at jeg ikke ville miste dem helt om jeg bare ga alt og nektet å gi meg.

 

Nå må jeg sette meg ned meg eksamen men det eneste jeg klarer å tenke på er hvor vanvittig lykkelig jeg er og hvor fullt hjertet mitt faktisk en dag i 2023 kunne bli.❤️

 

Vi har hele fremtiden foran oss, den er det vi som skaper sammen.🌹

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg