100 dager røykfri ble feira uten å bli nevnt! hvordan kunne jeg glemme noe så viktig?

I dag har jeg tatt den lengste dusjen jeg kan huske på veldig lenge! jeg har stelt meg og sminket meg i stillhet her hjemme og har bare sulla rundt i leiligheten i hele dag, jeg sov lenge og har ryddet stua. Formen er fantastisk! og jeg er så takknemlig for det. Det eneste jeg merker av operasjonen i går er tung hodepine og ubehag i munnen, men overhode ikke den smerten jeg så for meg i forkant. 😁

 

 

Min kjære jobber overtid på jobben i dag så jeg skal hente han snart! jeg har lært meg og trives i eget selskap noe jeg ALDRI før har tålt, med en gang jeg har kjent på og være aleine har jeg gjort alt i min makt for og endre det men i rusfriheten har jeg funnet denne roen og å være aleine er faktisk godt innimellom. 

 

 

Noe av det beste med oss som par er at vi trives veldig godt i hverandres selskap og er helst sammen når vi skal gjøre noe, men vi er overhode ikke avhengige av hverandre og trenger ikke og være sammen hele tiden, det tror jeg er viktig i ett forhold. ❤️

 

Lunsj for mennesker som ikke kan tygge skikkelig!

 

 

Jeg glemte og fortelle at jeg i går hadde 100 dager som røykfri! at jeg glemmer noe så vesentlig og viktig! (hehe). Det har vært skuffende lett og slutte, men nok en gang forberedte jeg meg på det verste og har klart de verste periodene med sug etter røyken, nå tenker jeg nesten ikke over det foruten når jeg har det skikkelig vondt og jeg fatter ikke at jeg har røykt i 20år sammenhengende. Det er helt vilt.😳

 

Nå ser jeg frem til og kjøre og hente min kjære på jobb og nyte resten av denne tirsdagen sammen med han, det er tross alt best når vi er to her i heimen ❤️

 

Vi blogges snart! ❤️

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Du er helt rå og fantastiske stå på eg heie på deg. Eg har vært røykfri siden 2015. Men jeg sprakk en gang i mellom der, det var den dagen eg gifta meg.Men det var ikkje mangen sigaretter det smakte ikkje noe godt. Etter det så har eg ikkje rørt røyken. Dampen ble mitt hjelpemiddel.

      1. Noe hjelpemiddel trenger man tenker jeg, jeg bruker snus som en fattig trøst når suget blir som værst men planlegger og legge også den på hylla når jeg er klar for det ❤️
        Roma ble ikke bygd på en dag ❤️
        Stor klem 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg