Yter egenomsorg for første gang! – Meg først, alt annet etterpå – Loppis med braksuksess!

I dag har jeg for første gang på veldig lenge faktisk lytta til kroppen og en personlig milepæl er dermed nådd.❤️

 

Hadde dette vært før «advarselen» kroppen ga meg hadde jeg fortsatt vært på loppisen og solgt lopper, jeg hadde bitt tenna sammen og blåst i den verkende ryggen og blitt til stengetid.😬

 

Jeg hadde blitt liggende til jeg skal på jobb mandag.. ja dere skjønner tegninga 🤭

 

 

 

I dag tok jeg første vakta kl 10.30-14 og var fornøgd med det og faktisk veldig fornøgd med meg selv. Før hadde jeg villet fått med meg hele festen for så at det bare ville gått utover meg selv.

 

Kulden i lokalene våres kombinert av mye bøy og tøy er drepen og den sikre oppskrift på smerter og vondter i lang tid, i dag tok jeg en viktig avgjørelse for meg selv og jeg husker ikke sist 🤭

 

Istedenfor har jeg litt mer overskudd til resten av lørdagen og kan dra hjem med god samvittighet og nyte en deilig middag sammen med favoritten min 😍 som har vært med og hjulpet til som alltid når jeg drar igang nye prosjekter 🤭 ❤️

 

 

 

 

Vi har solgt som hakka møkk i mange timer, nå skal jeg bare nyte sofaen og den deilige middagen min kjære står og lager på kjøkkenet!😁

 

Meg først, alt annet etterpå 👍

 

Det ble noen lopper på oss også, når man har så mye fint rundt 👇🤭 (jeg hadde egentlig kjøpenekt) 

 

 

Meg og Sebastian 🤭👆

 

Jeg har forresten ikke hatt noen plager i dag, jeg var veldig spent på hvordan det ville gå med så masse mennesker rundt meg. Enn så lenge alt vel! 😊

 

Nå skal lørdagen nytes 😍 sender en god klem ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg