What a wonderful Tuesday! -Besøksforbud, opprydding, tett vask og date!-

WOW!😳

What a day!😁

Når man har en eneste dag til rådighet på en uke samler man alt man kan inni en dag og timene suser forbi!

Jeg har levert ett lass med papp til gjenvinning✔️

Pantet alle flasker✔️

Ryddet i bunkersen✔️

Hatt møte med fotografen✔️

Hatt rørlegger på besøk✔️

Og nå!

Date med jentene mine som jeg får altfor lite tid til!❤️

Jeg er heldig og privilegert som har dem i livet mitt!❤️

 

Slike mennesker man ikke trenger å putte på ei maske foran, mennesker man bare kan være seg selv med og senke skuldrene, mennesker der man ikke merker at tiden bare raser avgårde og man glemmer alt utenfor. Slike mennesker skal man ta vare på!🌹

 

 

Veldig greit med møter på telefon! Da kan man gå i de chilleste klærne man eier! 😁❤️


Fotografen ville gi meg ett utvalg med bilder jeg kan dele fritt på sosiale medier etter fotoshooten vi hadde! jeg ble SÅ gla langt inni sjela! 😁 endelig kan jeg dele bildene med dere og nå bare venter jeg i iver på at jeg får dem tilsendt!

 

Torturen er snart over dere! 😂

 

Snart kommer min kjære hjem ifra jobb og jeg er sikkert like utslitt som han 😅 han vekte meg nemlig halv seks i dag tidlig! 😬han sov videre og jeg bråvåknet og klarte ikke å falle til ro igjen. I kveld blir en tidlig kveld men fytti katta så mye jeg har fått utav denne fridagen min som ikke ble heelt fri som alltid. 😁❤️

 

FOR en tirsdag dere! ❤️

 

Ikke rart vi har hatt problemer med vasken 😳🤭
Date med jentene ❤️ Ett deilig avbrekk

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg