Vonde merkedager etter tvangsplassering av barna mine

I dag har jeg bare grått en eneste gang og jeg kjenner jeg er stolt over hvor langt jeg har kommet ❤️

I dag har jeg snudd alt til det positive og tenkt positive tanker for å hedre jenta mi på avstand. Jeg har sendt masse bilder til henne av feiringen og jeg har brukt store deler av dagen på og se igjennom gamle bilder ifra da vi var sammen❤️

På alle disse årene kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger jeg har sett i albumene mine, så det er ikke hverdagskost og gå igjennom disse, men i dag gjør jeg dette med positive tanker isteden for sorgen jeg ellers føler. ❤️

Det blir deilig og legge seg med denne følelsen av å ha snudd en dag til det positive og jeg vet datteren min har hatt en fin dag. Nå legger jeg meg med verdens beste følelse for uka som venter ❤️

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg