Voksen student – Skrivesperre og eksamensnerver som river og sliter –

God morgen, god dag eller hva jeg skal kalle det!🤭

Jeg har hatt en rolig morgenstund her i sofaen med kaffekoppen og tven som selskap og sitter og funderer på hva vi skal bruke denne fine søndagen til!😁

For meg er det viktig og skape mening i hver eneste dag, og helst få noe utav dagen.

Jeg har skrevet ca 1200 ord på eksamenen som skal romme hele 3500 ord og som skal leveres inn som utkast allerede 7.3! 😳denne gangen er det langt større rom for refleksjon og oppgavene er ikke så konkrete som sist, noe som fører til at jeg får skrivesperre og tenker at alt jeg skriver er feil.😬

Det har vært langt vanskeligere denne gangen og finne motivasjon til og faktisk sette seg ned når alt blir feil.

Jeg må virkelig tvinge meg selv og sikte inn målet som er å fullføre dette skoleåret!🤭

Man merker godt at det er mange år siden man satt på skolebenken og at jeg ikke har noen erfaring med eksamener som leveres og utføres igjennom nettet.

Uansett, får jeg bare skrive jevnt og trutt og bare satse på at det går bra.

Dagens planer er å høre med pappa hvordan det går i leiligheten etter gårsdagens røykutvikling, prøve å arbeide litt med eksamen og finne på noe gøy!😁

 

Ha en superduper søndag venner🌹

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg