Visst faen skal jeg ha respekt for min rusfrihet

Annonseinnlegg

Det er klart jeg må sette grenser for meg selv! Jeg kan ikke ha kontakt med folk som ruser seg, jeg kan ikke la andres problemer overskygge mine egne, og jeg kan ikke ta andres problemer over på min kappe. Jeg kan lytte, jeg kan støtte men jeg kan ikke ta over for dine problemer. Om du ruser deg så ber jeg deg om å ikke kontakte meg når du er i rusen, jeg ber om forståelse for at jeg ikke ønsker å høre at du sitter å drikker en kald øl, og jeg ber om den respekten bare du kan gi meg 🙂 når du er edru er du hjertelig velkommen til å kontakte meg, så tar vi oss en prat, men jeg trenger ikke å høre om hvor godt det er å ruse seg eller hva dumt du gjor i går.
Jeg må sette grenser for meg selv, og jeg krever respekt for min rusfrihet.
Jeg kjemper en kamp som jeg krever respekt for! Jeg krever å bli hørt, og respektert nok til at jeg ikke blir trigget av dem rundt meg.
Jeg er i en prosess der jeg må være egoistisk og tenke på meg selv, men også være åpen og lytte til andre som har klart dette her. Jeg har så mye å lære av andre rusmisbrukere, og jeg gleder meg sånn til å høre om deres suksess <3
Ingenting gleder mer å høre motiverte rusmisbrukere som brenner for sin egen rusfrihet! Dem som har funnet metoden som funker for akkurat dem! Det er som dem har sett lyset for første gang, og har så masse å gi for å klare dette her 🙂
Jeg er villig til å legge ned masse arbeid i dette og gruppen jeg prøver å starte, og da krever jeg den respekten som jeg fortjener for min egen rusfrihet uten at jeg skal føle at jeg er egoistisk.
Alle er velkommen til å kontakte meg når som helst, og jeg vil alltid lytte til alle, uten å dømme. Jeg vil aldri sette meg over deg og være bedre enn deg, for det har jeg ingen forutsetning for! Jeg er meg, jeg har feilet, falt og slått meg 1000 ganger. Jeg er bare ett menneske som har ett stort ønske om å lære masse mer, og å lære meg å leve igjen.
Vi kan støtte hverandre igjennom å ringe hverandre om ting blir vanskelig eller ha ett kodeord der alle vet hva som gjelder. Av og til må en bare tømme seg, uten å få noe tilbake. Jeg kan ikke gi masse råd, dem har jeg ikke. Rusen er din, og veien utav den er helt din egen. Jeg har funnet min, og nå må du finne din motivasjon som vil forandre ditt liv.
Jeg har funnet en sak jeg brenner for som også gagner meg selv akkurat der jeg er nå.
Jeg har noe å bedrive tiden med som interesserer meg og jeg er så nysgjerrig. Det er en følelse jeg ikke har opplevd før og det pirrer i meg. Rus er ikke bare alkohol og narkotika, det kan være livet, møte med andre mennesker, det kicket en kaffekopp gir eller en tur på fjellet. En må bare lære seg å plassere slike sunne ruselement inni livet sitt, så blir det ikke så fristende å ruse seg på jævelskapen en har puttet i kroppen før 🙂

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg