Virkelig koselig å ha bursdag!

Første innlegg på ny datamaskin! og en helt annen opplevelse! jeg får større oversikt og jeg håper bloggingen blir av bedre kvalitet. Det er helt sykt at bloggen har lagt på 20.plass og i dag 21.plass på en liste som er over alle bloggere i hele Norge, og av den kvaliteten disse andre bloggerne faktisk har så er jeg stolt over dette! jeg er en av eliten men regner ikke med denne oppturen over tid, jeg gjør mitt beste og det er godt nok.

Dagen i dag har blitt brukt på stormarkedet, jeg som hater shopping og butikker så jeg var ikke særlig fornøgd da jeg satt i en sofa på utstilling mens min kjære gikk innpå favorittbutikken sin. og nå har vi besøk og spiser kake som er obligatorisk når man fyller år i denne normale tilværelsen! jeg er så glad for alle gratulasjoner og meldinger som jeg har fått i dag, det varmer virkelig hjertet.

Min kjære fikset både lys på kaka han har laget i dag og kjøpt ballonger! men her i huset går ingenting som planlagt og han ødela den ene mens jeg sprakk den andre ballongen, men oppå veggen skulle dem! han har virkelig dullet med meg i dag og vist seg fra sin beste side og jeg er heldig som får ha han i livet mitt.

Her er gruppa til bloggen på facebook! Meld dere inn og få med dere de nye innleggene og noen overraskelser og videoer ifra hverdagen min! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg