Viktige skritt skal tas, denne uka blir slitsom

Mandag – Jobb ✔️

Tirsdag – Førde sjukehus ✔️

Onsdag – Skei ✔️

Torsdag – Jobb og innlegg møteplassen etterpå✔️

Freddan – Fri✔️

 

Denne uka blir grusom, jeg bare kjenner det på meg. Jeg våknet igjennomvåt igjen i senga og igjennom hele gårsdagen kjente jeg hvor feil disse medisinene er for meg, nedturen er ikke verdt det og jeg må ta grep i dag.


Jeg må også få inn mange andre ting som står på agendaen og som haster, jeg aner ikke hvordan jeg skal få denne uka til å gå opp, men som alltid tror jeg at det vil løse seg etterhvert som gjøremålene blir skrotet ut på lista! 😁

 

Ut på tur ❤️ ett skritt av gangen har aldri gitt mer mening en i dag ❤️

Jeg krysser alt jeg har for at jeg får snakket med lege i dag og få noen råd eller endring av medisin igjen. 🤞usj dette unner jeg ingen.

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg