Vi trenger nok profesjonell hjelp til dette her

En dag av gangen sier jeg alltid og i dag starta jeg dagen med og våkne for så og sovne igjen, i alle fall 20 ganger. Jeg har drøya den så lenge og utsatt å stå opp så langt det lot seg gjøre og først nå prøver jeg å gripe denne torsdagen med begge hender.😁

 

Jeg skal på lunsj med jentene mine! ❤️ENDELIG litt tid sammen med dem!❤️

 

I morgen starter jobben igjen og hele neste uke ser helt kaotisk og vill ut! 😳 jeg har intet valg en å faktisk ta en dag av gangen og håpe på at jeg klarer å senke skuldrene nok til å være tilstede i alt jeg gjør. Ukene frem til ferie blir hektiske og er allerede fullbooket til randen!😬

 

På privaten står vi i situasjoner som er vonde og såre for oss, vi er ikke skapt slik at vi klarer å la være å bry oss. Jeg tror faktisk at vi begge trenger noen utenforstående og prate med og lære noen verktøy til og faktisk klare å ta avstand til ting som bare skader oss.💔

 

Jeg har ikke vært i posisjon til og kunne gjøre dette før, jeg har levd ett liv i rusen og har latt andre behandle meg som dem ønsker. Nå har jeg ett “normalt” liv og krever å bli behandlet på en annen måte en før, jeg trenger hjelp til og innse at jeg faktisk ikke skal ta imot hva som helst ifra menneskene som er i livet mitt.

 

 


Jeg sliter med dårlig samvittighet når jeg innerst inne vet at jeg ikke burde ha det. Jeg sliter med og rive meg løs ifra tanken på at jeg får som jeg fortjener, gamle utgåtte tanker som ikke burde være en del av meg lenger.💔

 

Det er vanskelig og forklare med ord og livet er komplisert som alltid her i heimen, men jeg er på gli til noe nytt.

 

En ny tanke om at de menneskene som skal være i livet vårt skal tilføre noe positivt, det skal gi oss noe å opprettholde kontakten og ikke ta alt vi har. ❤️

 

Sikkert veldig dårlig forklart men jeg har innsett at vi to her hjemme klarer ikke å håndtere alle disse situasjonene som blir kastet på oss, vi trenger hjelp til og sette oss ned og sette grenser for oss selv.❤️ En som kan hjelpe oss til og få oss til og føle at det er OK. Å ta avstand til mennesker som har vært en del av livet vårt hele livet, er vanskelig men det må til.

 

Nå skal jeg reise av gårde til vennene mine, ha en fantastisk start på torsdagen venner❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg