Vi skal gjøre loppis til en poppis!

I dag kunne jeg lett blitt liggende noen timer til i den deilige og varme sengen, men loppisen ventet og mer rydding må til og jeg er glad jeg har noe å gå til også på disse fridagene mine.❤️

 

Egentlig burde jeg brukt hele dagen til og lese pensum men noe gøy må man også tilføre hverdagen så jeg unner meg ei pause ifra bøker og styr. 🤭😁 Vi setter av to timer med jevne mellomrom for og være klar for åpningen i oktober, det er fortsatt mye å gjøre men fy flate så gøy det er å videreføre dette loppemarkedet til vår kjære venn Turid ❤️ Jeg hører henne regelrett i veggene og jeg vet at hun heier på oss og syns dette er skikkelig kult.🌹

 

 

 

Derfor er jeg med på dette. Nå venter mitt eget rot her hjemme og leiligheten ser faktisk ikke ut etter noen dager med hektisk aktivitet med både jobb og skole 🤭 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, vi er rett og slett to rotehuer som bor sammen og en som er flinkere til og rydde en den andre 😂

En helt typisk konflikt i ett parforhold, vi er rett og slett helt normale.🤭

 

I morgen har jeg invitert en gjeng til å spille bowling men ellers har jeg satt av hele denne helga til og faktisk sette meg ned og få gjort noe skolearbeid, jeg må bare klare å hoppe i det!😬

Tanteungen min skal ha bursdagsfeiring på søndag og jeg skal være på loppisen i to timer på søndag. ❤️

 

Jeg prøver å balansere disse tingene som jeg ikke har lyst å gjøre og disse tingene som er lystbetonte, ellers ville livet blitt ganske så sørgelig og kjedelig. 

 

Det har gått i ett bankende kjør denne uka så det gikk akkurat opp for meg at det faktisk er helg og at jeg ikke har noen forpliktelser før på tirsdag igjen, HIMMEL!😁 Denne helga skal nytes til det FULLE! 😁

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg