Vi pakker og drar på tur!

Annonsert innlegg!

Nå har vi hatt noen hektiske uker kan man trygt si! Jeg og min kjære, med lærekjøring, bilkjøp, badoppussingsplanlegging, vindusutbyttingplanlegging, gjelden min, bytting av bank så alt blir realisert, sykdommen og ryggen min, ny jobb for han, innleggelse snart, famdram og masse masse masse gøy! Jeg blir matt bare jeg skriver dette her, og oppi det hele denne helt vilt voksende bloggen som gir meg så mye! Vi har det VELDIG sosialt vi to, og det har ikke vært slik før! Vi er liksom på hele døgnet, og går aldri tom. Men vi trenger litt tid vi også, og det har jeg bestemt meg for att vi skal prioritere høyt, for jeg gjør jo alt dette for meg og han, det er jo vi som skal leve dette livet vi lager oss nå, det er vi som skal fungere sammen og det gjør vi veldig bra! Nå når jeg kan bruke bloggen for alt det er verdt planlegger vi en reise til VAKRE Nordfjordeid og skal overnatte på Nordfjord Hotel <3 jeg skal møte verdens beste Kasper med mann, og vi skal kose oss glugg ihjel fra Torsdag til Fredag.
Fredag må jeg styre litt her og der! Jeg må kjøre en tur utenfor Førde, tilbake til Måløy og innigjen til Loen <3 Jeg og Sebastian har snakket om og ta en natt på Hotel Alexandra siden vi møttes for 10 mnd siden! Da var bil og lappen noe jeg ikke vurderte, og aldri har vurdert. Jeg har bare ikke hatt motivasjon eller lysten. Det var veldig tungvint med en Loentur når man må ta buss og styre med å spørre andre. SÅ nå når vi endelig har tjangsen og er i nærheten uannsett! Så er jeg klar for å overnatte der fra Fredag til Lørdag og jeg regner med bloggerrabatter og litt ekstra 😉 ja jeg er storforlangende, men hva er jeg vant med? Jeg har ikke hatt til mat en gang mesteparten av mitt voksne liv. Jeg må nyte når jeg kan, og akkurat nå trenger jeg det. Jeg føler att jeg har en finale foran meg i morgen, en eksamen. Og jeg kjenner litt på presset, men overhode ikke på samme måte som jeg ville følt det før desember. Da hadde gruppa aldri blitt noe av, og jeg hadde sittet her hjemme med alle tankene mine, som alltid.
I morgen får jeg testet meg psykisk og fysisk, men jeg gleder meg sånn. Jeg er ikke usikker på noe som skal skje i morgen. Jeg angrer ikke ett sekund på alt jeg har gjort og alle ting jeg har tatt på meg. Jeg er ikke sliten i kveld, jeg har sluppet taket på den stressfølelsen, for alt ordner seg. Jeg har brukt dagen godt å fått unna masse for å lette for meg selv i morgen 🙂 jeg har blitt kalkulerende, reflektert og tenker meg om. Ganske så fokusert og jeg håper det varer også etter nedtrappingen jeg skal igjennom. Vil ikke miste alt dette positive, men helst slippe de negative :P.
Nå sitter jeg i soffaen min, har roet helt ned og vet alt ordner seg, så jeg spiser litt og legger meg med verdens beste mann, så jeg er klar for en ny dag om rusfri åpen og ærlig både mot andre og meg selv.
Livet er hærlig <3

C4 fra gymgrossisten! Effektivt før treningen og kommer i flere smaker!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg