Vi må være litt rause med hverandre!

Både i dag og i går tikket det inn noen meldinger ifra noen mennesker som jeg har sendt meldinger frem og tilbake med en stund, dem takket meg for den store hjelpen jeg hadde gitt dem da dem stod ovenfor ett problem. ❤️

 

Helt ærlig så kostet det meg ingenting men det viste seg å bety mer en jeg trodde da jeg svarte på spørsmål og delte litt av erfaringene mine om hvordan jeg forholdt meg til problemstillingen den gangen jeg selv stod ovenfor den.

 

Det kostet meg så lite! men betød tydeligvis så mye, så hvorfor ikke?❤️

 

 

Sjekk budskapet på genseren ❤️👍

 


Vi må være rause med hverandre og flere ganger har jeg opplevd at mennesker blir overasket over at jeg svarer på meldinger som blir sendt til meg privat på Facebook. Jeg har en liten blogg på ett stort internett, egentlig er jeg en helt vanlig jente (jeg nekter å kalle meg selv en dame fortsatt) ifra bygda) 🤭😂 som får sjokk hver eneste gang fremmede rekker frem en hånd og ønsker mine tanker om ting og tang. ❤️

 

Det er ett stort privilegium ved å ha denne bloggen, det er en stor ære og kunne være der for noen og jeg kommer aldri til å bli vant med å være ett menneske noen søker i vanskelige situasjoner.

 

Jeg er veldig glad for at alt det vonde ikke har fått farget synet mitt på hvordan vi skal behandle hverandre ❤️ jeg har ikke mistet troen på menneskeheten og denne bloggen har bevist gang på gang at medmenneskeligheten fortsatt brenner varmt.

 

Nå skal jeg ta fatt på denne onsdagen som inneholder masse bilkjøring og masse kurs! 😁

Gleder meg til og dele dagen med dere ❤️ Ha en magisk start venner 🌹

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg