Vi kvinnfolka får klare oss sjæl – Mitt idol har bursdag i dag

God morgen kjære lesere!❤️

I dag skal vi til pers igjen og denne gangen skal vi gjøre det uten mentoren våres, han har nemlig bursdag så bruk kommentarfeltet til og gratulere han.🌹

Jeg og Trine skal i dag ta kommandoen, vi skal styre det selv og det har vi faktisk ikke gjort før, Eysteinn pleier og være ankeret våres og vi pleier og lene oss på han når vi gjør slike ting, han er dreven og har mye mer erfaring en oss og jeg tror faktisk ikke det blir helt det samme uten. ❤️

Eysteinn betyr mye for oss men på bursdagen sin skal han slippe og gjøre noe som helst, vi unner han den fritiden han har for det er en sjelden vare og nesten ett fremmedord for denne mannen, han gjør virkelig ALT for Rusettervernet Sogn og Fjordane og er en stor del av grunnen til at denne organisasjonen har blitt det den er i dag.

 

 

 

 

Nå gleder vi oss til og holde foredrag for konfirmantene i Sør-Vågsøy kirke men først vil jeg bare si hvor stolt er jeg er over å være vennen til denne mannen over her, hvor rikere livet mitt blir når han er en del av det og hvor glad jeg er for at han utfordrer meg og presser meg når jeg trenger det. Eysteinn har en superkraft, han kan nemlig se deg på ekte. Han kan engasjere en gråstein! alt ved Eysteinn smitter over på den som snakker med han og er ett stort forbilde for oss alle. ❤️

Tusen takk for alt du gjør for oss, takk for at du reddet livet mitt den gangen og kos deg masse på bursdagen din! det fortjener du sannelig! vi jentene skal klare oss uten deg i dag, men ingenting er det samme uten deg. ❤️

Gratulerer så masse med dagen kjære Eysteinn🌹

Fyr løs i kommentarfeltet folkens.😁

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

5 kommentarer
    1. For en gave og for en velsignelse å ha en sånn mentor i livene dere ! Gratulerer til han 🎶 🎂, og lykke til med foredragene deres i dag jenter 🤗 👏! la hjertene snakke, så vil hjerter lytte ❤️❤️

    2. Gratulerer så mye med dagen til Eysteinn! 🥳🎈🎉 Hverdagshelter gror ikke på trær…
      Og lykke til til dere jenter, det går nok som en drøm. 😃👏
      Veldig kjekt å følge bloggen din, Monica. ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg