Vi kommer aldri til og bli ferdig! Hviledagen utgår!

Sjolahop sjolahei, falleri fallerei, og hei på deg!😁

 

Det er søndag dere og overhode ingen hviledag her i heimen!🤭

 

Bilen som min kjære ektemann lovet og vaske forrige helg skal vaskes og shines og vi har flere store prosjekter på gang! det merkes GODT i heimen at fruen ikke er hjemme og holder koll!😬

 

Jeg startet dagen med å rydde kjøkkenet imens jeg ventet på dagens første kaffekopp!😳 jeg aner ikke hvordan jeg reiste meg ifra sengen eller hvilken fot jeg stod opp med men sannelig skulle jeg visst det! hadde hver dag startet på dette viset hadde alt vært godt.😂

 

Det hoper seg opp når fruen jobber! 😂

 


Etter at vi gikk ifra å være en husstand på 4 til 3 har vi oppdaget flere store ryddeprosjekter i huset som vi ikke helt har tatt høyde for 😬😬 jeg tror at 10 konteinere utenfor hadde dekt behovet for kasting i dette huset som egentlig ikke er så stort men som rommer ekstreme mengder med ting og tang som rett og slett er søppel.😳

 

Alle som kjenner meg vet om disse opphengene mine, jeg angrer litt på at jeg oppdaget disse prosjektene for når jeg først vet om dem klarer jeg ikke å la være. Jeg levde egentlig veldig fint med å ikke vite en gang i tiden.🤭

 

Jeg tror at dette huset kan bli nokså fint! men jeg vet også at det vil ta lang tid og komme ovenpå og at når man eier ett hus har man arbeid resten av livet.

 

Jeg sparker i gang denne søndagen i alle fall også ser vi hvor langt vi kommer i dag 😁 arbeidslysten sprenger i kroppen og mannen ligger fortsatt og sover 😅 noen ganger er han litt vel chill! 🤭

Ha en nydelig start venner! Gleder meg til og dele dagen med dere ❤️

Søppel hvor en du går

 

Gårsdagens kveldsmat og dagens eneste måltid!

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg