Vi har ikke pult i bilen!

En følger her sendte meg en melding i dag og ville minne meg på hva disse egentlig betyr. Fantasiløs som jeg er ser jeg bare noen rosa kule terninger og alt som er rosa er kult! Det skal jo vises at dette er en jentebil skal vite 😂

 

Disse terningene betyr egentlig at man har hatt sex i bilen og jeg kan herved avkrefte det her. Med knekt rygg har jeg mistet en del elastisitet 😂 og slik aktivitet i den trange bilen tenker jeg med skrekk på.

I mine glansdager hadde jeg tatt dette på sparket men man blir klokere med årene!

Litt humor må man ha nå som man tar fatt på denne helgen her!  god helg folkens! ❤️❤️❤️

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

3 kommentarer
    1. 🤣 Vi hadde en stor rosa flamingo i bassenget som syntes godt fra veien, ikke visste vi at det var et tegn på at vi drev med swingers. Vel, det ble en svane i år 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg