Vi har gått på en skikkelig snurr!

God kveld kjære lesere!❤️

Det er Grand prix for alle penga!😁

Jeg som egentlig aldri har fulgt med på dette fenomenet, sitter bunkret foran tv. Med Solo Super på boks og smågodt på bordet tror jeg faktisk ikke jeg kunne tenke meg en finere lørdagskveld. ❤️

I dag valgte jeg og endre mine egne handlingsmønstre og faktisk ta hensyn til meg selv og i kveld er jeg utrolig glad for akkurat det!🌹

Vi har hatt oss en runde i leiligheten som nå er shinet og vi har gjort noe vi aldri før har gjort sammen! 😁 på kjøkkenet finnes nemlig 20 kanelsnurrer som vi har mekka sammen, første gang vi har baka sammen ever!🤭 det var nå sannelig på tide så i kveld blir det Grand prix og kanelsnurrer, eller som vi sier her kanel i svingane!😅

Hadde jeg ikke lytta og gitt meg imens leken var god hadde jeg nok lagt her utslått på sofaen og null overskudd til og gjøre noe som helst.

Jeg har fått på plass lampen jeg kjøpte på loppisen og er SÅ fornøgd med hjørnet vårt! det er rart hva litt lys kan utgjøre!😍

Mest av ALT i dag er jeg bare glad for at jeg ikke har denne kulen i magen med angst, glad for at jeg har sluppet å følt at strupen bare kleber seg sammen og at jeg har fått en dag der jeg bare har kunnet slappe av i meg selv. Jeg håper så inderlig at dette bare var en advarsel og at jeg slipper at dette blir en del av hverdagen, jeg er jo så glad i å leve, jeg ønsker ikke å bli hemmet på den måten.🤞💫

I kveld skal jeg sitte litt ekstra lenge oppe, jeg er jo tidlig i seng alltid ellers! man må jo ta det litt ut på en lørdagskveld, ikke sant?😅

Ha en magisk kveld venner, SÅ utrolig glad for at jeg har dere ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg