Vi har bura oss inne, bokstavelig talt

Hva gjør man vel på en søndag når man ikke kan gå ut og slettes ikke er i form til og gjøre stort annet en å bli værende i sofaen? JO! man setter på den nyeste sesongen med Maskineriet og spiser pizza og tester ut en ny type iskrem sammen med kompanjongen sin!😁

Man trekker for alle gardiner og setter på koselige lys og bare stenger ute hele verden. 😁Nå har jeg testsmaket 3 av disse istypene og denne fikk den laveste karakteren av dem alle 👎 japp og melkesjokolade ligger langt over da disse nøttene som er i denne iskremen var helt malplasserte og passet ikke sammen med resten, dagens dom er satt. 😁

 

Jeg kjenner for øvrig at denne leiligheten blir mindre og mindre, særs når jeg test-smaker iskremer og blogger om det, jeg tror det er på tide at jeg blir frisk slik at jeg kommer meg ut i det sosiale liv igjen og blir meg selv.😂

Jeg startet litt bryllupsplanlegging i dag og allerede har det ordnet seg med fiksing av hagen der lokalet våres er og ikke minst duker til bordene, det er rart hva man kan fikse ifra sofaen her hjemme og folk er så snille❤️

Jeg tror alt kommer til og ordne seg til slutt jeg, men først skal jeg fordrive det som har overtatt kroppen min😂

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg