Vi hadde ingenting, nå har vi alt! en livsstilsendring

I helgen skal vi på langtur og det verste jeg vet er å komme hjem på søndagen til ett rotete hus! jeg har vært streng og satt ned foten, jeg har tvunget min kjære til og sette inn støtet og gjøre ett realt teamwork her hjemme og nå sitter jeg og nyter ett rent og ryddig hus før det braker løst i morgen! ❤️

Fått blomster igjen! denne gangen ifra tanta mi som jeg er så glad i.

Hver gang vi virkelig setter inn støtet sammen kommer jeg på hvorfor jeg elsker han så dypt som jeg gjør, vi gjør underverker når vi først setter igang og jobber sammen. ❤️

Desember ble ikke helt som planlagt og den fulle kalenderen ble plutselig veldig stusselig og tom, men vi koser oss med heimen våres og forberedelsene til jul. ❤️

Hele denne desember skal nytes til det fulle! jeg starter nemlig i helt splitter ny jobb i januar som erfaringskonsulent og jeg gleder meg så vanvittig mye til denne nye tilværelsen. På lørdag har jeg vært rusfri i 2år! og dagen skal feires i Bergen❤️

Nå skal vi nyte denne siste kvelden hjemme, gjøre de siste forberedelsene og bare nyte denne tilværelsen vi er så heldige og få leve i, vi har snudd oppned på livet våres, hjemmet våres og har valgt og dele det med hele verden, jeg føler vi går fremover og hører at mange heier oss frem. Vi er heldige. 

 

Dette har sannelig blitt ett hjem!❤️❤️❤️

 

Gleder meg til og legge gulv på soverommet! vi har malt både vegger og dører her, bare gulvet som mangler.

 

 

 

Fremtiden ser lys ut og planene er mange både i livet og i hjemmet våres, og det hele deler vi her med dere. ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

6 kommentarer
    1. En rolig og fredelig høytid ønskes dere! Viktig å se frem til ett nytt år med blanke ark og fargestifter! 💖

    2. Er det ikke deilig å vite at dere to er sjefen i huset ? på tross av fristelser som måtte komme – jobben vil vare kontinuerlig som tidligere avhengig – er det ett standpunkt dere har tatt – ALDRI MER NARKOTIKA. ALDRI. Jeg har sluttet å røyke – jeg er ferdig med den episoden i livet mitt –

      Masse hilsen og lykke – til videre – ingen andre enn dere selv – kan klare dette – og det kommer til å gå veldig bra.

      God JUL og et enda bedre Nytt ÅR – ønskes dere fra meg. Gunn Kari Ulsmog.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg